خبرگزاری کار ایران

فرهاد دانشجو:

پرچم اسلام که در هر گوشه ای از جهان بر افراشته می‌شود، پرچم شهدا است

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۷۳

پرچم اسلام که در هر گوشه ای از جهان بر افراشته می‌شود، پرچم امام، رهبر و شهدا است و فداکاریهای شهدا و جانبازان و گذشته صبر آنها و خانوادهایشان است که ابرهای تیره را از افق زندگی این ملت می زداید و آینده ای روشن را برای ما نوید می دهد.

ایلنا: مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم تشییع و تدفین دو شهید گمنام که امروز در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، گفت: شهید و شهادت در لغت به معنای شهود و حضور است و شهید شاهد چه صحنه ای است و در چه صحنه ای حضور دارد؟

وی گفت: پیامبر اکر م (ص) می فرمایند: شهدا شاهدان من در روز قیامت هستند و در جای دیگر می فرمایند شهید در هنگام جان دادن منزل خود را مشاهده می کند.امروز ما پذیرای شهدا هستیم و قدمشان بر این جایگاه علم و عالم مبارک باد.

رئیس دانشگاه آزاد سلامی گفت: شهیدان بر ما منت گذاشتند و کسی که در راه خدا جهاد کند و شهید شود، پاداش بزرگی به او عطا می کند و خدا نیز خون شهدا را تضمین کرده است.

وی ادامه داد: ایستادگی در مقابل دشمنان و زورگویان ظالم و گستاخ کار بزرگ و پرعظمتی است که شهدا آن را انجام داده اند و عظمت ملت ما به خاطر این شهدا است.

وی خاطر نشان کرد: شهادت در راه خدا مخصو ص انسانهای زیرکی است که نمی گذارند این جان، مفت از جانشان برود و چیزی گیرشان نیاید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پایان گفت: پرچم اسلام که در هر گوشه ای از جهان بر افراشته می‌شود، پرچم امام، رهبر و شهدا است و فداکاریهای شهدا و جانبازان و گذشته صبر آنها و خانوادهایشان است که ابرهای تیره را از افق زندگی این ملت می زداید و آینده ای روشن را برای ما نوید می دهد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز