خبرگزاری کار ایران

پرونده اعزام عمره‌گزاران ایرانی بسته شد

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۸۴

زائران ایرانی تا ۱۹ ماه مبارک رمضان در سرزمین وحی حضور خواهند داشت که تنها ۲۱ روز دیگر تا پایان این موسم باقی مانده است و ۱۹ ماه مبارک رمضان پرونده عمره زائران ایرانی نیز در سال جاری بسته خواهد شد.

ایلنا: با اعزام آخرین کاروان زائران ایرانی به عمره مفرده، امروز ۱۷ تیرماه ۹۲، پرونده اعزام زائران به سرزمین وحی بسته شد.

به گزارش ایلنا، با ورود آخرین گروه از زائران ایرانی در روز یکشنبه از تهران، رشت و مشهد به سمت مدینه منوره و جده، پرونده اعزام زائران ایرانی به عمره ۹۱-۹۲ بسته شد.

براساس این گزارش، در عملیات عمره مفرده سال جاری، حدود ۵۳۰ هزار زائر ایرانی جهت انجام مناسک عمره مفرده به سرزمین وحی اعزام شدند.

براساس برنامه‌ریزی انجام شده، زائران ایرانی تا ۱۹ ماه مبارک رمضان در سرزمین وحی حضور خواهند داشت که تنها ۲۱ روز دیگر تا پایان این موسم باقی مانده است و ۱۹ ماه مبارک رمضان پرونده عمره زائران ایرانی نیز در سال جاری بسته خواهد شد.

روز یکشنبه زائران ایرانی در قالب چهار پرواز به سرزمین وحی اعزام شدند که دو پرواز آن توسط شرکت هواپیمایی سعودی به مقصد مدینه منوره و دو پرواز آن توسط شرکت‌های ایرانی به مقصد جده انجام گرفت.

شایان ذکر است، عملیات اعزام عمره‌گزاران ایرانی از ۲۶ بهمن ماه در دو مرحله آغاز و تا ۱۶ تیرماه ادامه داشت.

بر اساس این گزارش، سال گذشته حدود ۷۵۰ هزار زائر ایرانی به سرزمین وحی اعزام شدند که امسال به دلیل طرح توسعه حرمین شریفین این تعداد کاهش یافت و تنها حدود ۵۲۰ هزار نفر توفیق یافتند اعمال عمره را به جا بیاورند.

عملیات اعزام زائران به حج تمتع از ۲۳ شهریور ماه از ۱۹ ایستگاه پروازی به سوی شهرهای مدینه منوره و جده آغاز می‌شود که در این دوره حدود ۶۴ هزار ایرانی می‌توانند به حج تمتع بروند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز