خبرگزاری کار ایران

دیدار رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات با مسئولان این ستاد در وزارتخانه ها و سازمان‌ها

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۳۲

وقتی نام صحن حضرت زهرا(س) در تبلیغات و اطلاع رسانی و سخنرانی ها به میان می آید دل های مشتاقان آن حضرت به طپش در می آیند. یقینا مردم روزشماری می کنند تا هرچه سریعتر شاهد افتتاح یکی پس از دیگری از پروژه های ستاد باشند.

ایلنا: روز گذشته جلسه ای با حضور پلارک رئیس ستاد بازسازی عتبات با مسئولین و نمایندگان این ستاد در وزارتخانه ها و سازمان ها تشکیل و آخرین اقدامات و فعالیت های این عزیزان به اطلاع حاضران رسید.

به گزارش ایلنا، در این جلسه که نمایندگان، وزارتخانه های نیرو و کشور، ارتباطات و فناوری اطلاعات، جهاد کشاورزی، قرارگاه خاتم الانبیا، ارتش جمهوری اسلامی، بسیج اصناف، بسیج دانشجویی و چند تن از معاونین ستاد حضور داشتند، بعداز ارائه گزارش هرکدام از حوزه مأموریتی خود؛ مهندس پلارک ضمن تقدیر از تلاش های حاضرین در مدتی که با ستاد همکاری دارند با اشاره به ظرفیت بالای وزارتخانه ها و سازمان ها برای حمایت از اجرای پروژه های ستاد در عتبات عالیات به نقش اساسی و با اهمیت نمایندگان وزارتخانه ها و مسئولین ستاد که همانا خدمت به آستان ملکوتی اهل بیت علیهم السلام می باشد به شمار می‌آیند.

رئیس ستاد بازسازی با اشاره به عنایت مقام معظم رهبری به فعالیت های ستاد و نقش مشارکت مردم عنوان نمود بی شک اگر آجری روی آجری گذاشته شود و اگر یک کاشی که نماد هنر اسلامی ایرانی بر گنبدی نقش و لعاب می دهد اینها همه در پرتو عنایت خاصه پروردگار و لطف و کرامت خود ائمه اطهار علیهم السلام است و در حقیقت فرصتی است که خداوند و اهل بیت برای کسب ثواب و انجام کار خیر در مسیر بندگانش قرار داده.

پلارک با ذکر این مطلب که شورو عشق ایرانیان به اهل بیت علیهم السلام در طول تاریخ وصف ناشدنی است گفت: مردم همیشه آماده حمایت و پشتیبانی هستند این هنر ماست که چگونه از این دریای بی انتهای محبت و علاقه استفاده کنیم.

ایشان ضمن تشریح پروژه های درحال اجرای ستاد بازسازی گفت: وقتی نام صحن حضرت زهرا(س) در تبلیغات و اطلاع رسانی و سخنرانی ها به میان می آید دل های مشتاقان آن حضرت به طپش در می آیند. یقینا مردم روزشماری می کنند تا هرچه سریعتر شاهد افتتاح یکی پس از دیگری از پروژه های ستاد باشند.

وی ضمن ابراز امیدواری جهت تلاش بیشتر حاضرین در جلسه از زحماتی که این دوستان تا کنون متحمل شده اند تقدیر و تشکر نمودند.

خاطرنشان می‌شود این جلسه به همت معاونت جذب و مشارکت های مردمی ستاد برگزار گردید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز