خبرگزاری کار ایران

مدیر کل حوزه ریاست سازمان حج خبر داد؛

اعلام اولویت‌های جدید نام نویسی در کاروان‌های تمتع ۹۲؛ اوایل هفته آینده

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۸۸

کما اینکه در مرحله نخست حج تمتع سال گذشته، دارندگان فیش‌های ثبت نامی تا تاریخ یکم خرداد ماه سال ۸۴ برای نام نویسی در کاروان‌ها فراخوان شدند و در مرحله دوم این تاریخ ۲۰ روز افزایش یافت و دارندگان فیش‌های ثبت نام تا ۲۰ خرداد ماه سال ۸۴ نیز دعوت شدند.

ایلنا: مدیر کل حوزه ریاست سازمان حج و زیارت گفت: با توجه به تکمیل نشدن ظرفیت برخی کاروان‌های تمتع ۹۲، اولویت‌های جدید برای نام نویسی در مرحله دوم تا اوایل هفته آینده اعلام می‌شود.

به گزارش ایلنا، بنیامین شکوه‌فر افزود: نام نویسی در کاروان‌های تمتع سال ۹۲ مانند سال‌های گذشته روند طبیعی و عادی خود را طی می‌کند.

این مقام مسئول در سازمان حج و زیارت ادامه داد: هر ساله تعدادی از مشمولان به دلیل نداشتن شرایط جسمی یا مالی از اعزام به سرزمین وحی انصراف می‌دهند که تمتع سال ۹۲ نیز مستثنا از این مساله نیست.

به گفته شکوه فر به طور میانگین همه ساله در مرحله نخست ثبت نام‌های حج تمتع، ظرفیت ۲۰ درصد کاروان‌ها تکمیل نمی‌شود که سازمان حج و زیارت اقدام به فراخوان اولویت‌های جدید می‌کند.

مدیر کل روابط عمومی سازمان حج و زیارت گفت: کما اینکه در مرحله نخست حج تمتع سال گذشته، دارندگان فیش‌های ثبت نامی تا تاریخ یکم خرداد ماه سال ۸۴ برای نام نویسی در کاروان‌ها فراخوان شدند و در مرحله دوم این تاریخ ۲۰ روز افزایش یافت و دارندگان فیش‌های ثبت نام تا ۲۰ خرداد ماه سال ۸۴ نیز دعوت شدند.

شکوه فر ادامه داد: با توجه به پایان مهلت یک هفته‌ای اعلام شده از سوی سازمان حج و زیارت برای نام نویسی در کاروان‌های تمتع ۹۲، اولویت‌های جدید اوایل هفته آینده فراخوان می‌شوند.

نام نویسی در کاروان‌های تمتع سال ۹۲ از ۲۹ و ۳۰ فروردین ماه امسال در استان‌های سراسر کشور آغاز شده است.

به گفته مسئولان سازمان حج و زیارت حداقل و حداکثر هزینه اعزام به حج تمتع امسال، ۹ و ۱۲ میلیون تومان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز