خبرگزاری کار ایران

معاون رئیس جمهور خبر داد:

احداث مرکز پایش محیط زیست لرستان

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۳۱

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور: تمرکز و تجمیع فعالیتهای مختلف در مرکز پایش محیط زیست به تنهایی از عهده محیط زیست ساخته نیست، عنوان کرد: در این راستا دستگاههای مختلف مرتبط نیز باید به یاری محیط زیست بیایند.

ایلنا: معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور: تمرکز و تجمیع فعالیتهای مختلف در مرکز پایش محیط زیست به تنهایی از عهده محیط زیست ساخته نیست، عنوان کرد: در این راستا دستگاههای مختلف مرتبط نیز باید به یاری محیط زیست بیایند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، محمد جواد محمدی زاده در جریان این بازدید اظهار داشت: احداث مرکز پایش محیط زیست لرستان فرصتی برای متمرکز کردن همه فعالیت های این بخش در این مرکز است.

وی با بیان اینکه تمرکز و تجمیع فعالیتهای مختلف در مرکز پایش محیط زیست به تنهایی از عهده محیط زیست ساخته نیست، عنوان کرد: در این راستا دستگاههای مختلف مرتبط نیز باید به یاری محیط زیست بیایند.

محمدی زاده با تاکید بر ضرورت تدوین طرح جامع پایش زیست محیطی لرستان عنوان کرد: برای تدوین این طرح جامع باید از ظرفیت دستگاههای مختلف از جمله منابع طبیعی، شهرداری، شرکت آب منطقه ای، شرکت آب و فاضلاب، اداره کل هواشناسی، صنعت معدن و تجارت و همچنین استانداری استفاده کرد.

وی ادامه داد: در صورت تدوین این طرح جامع می توان همه اطلاعات به روز در این بخش را در این مرکز تجمیع و به عنوان یک مرکز راهبری از آن استفاده کرد.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور ادامه داد: همچنین در صورت تحقق این امر مرکز پایش محیط زیست لرستان می تواند به عنوان یک مجموعه جامع مورد استفاده موسسات علمی و دانشگاهی و همچنین مراکز تحقیقاتی قرار گیرد.

مدیر کل محیط زیست استان لرستان نیز در جریان این بازدید با ارائه گزارشی از روند احداث مرکز پایش محیط زیست لرستان بیان داشت: این مرکز به مساحت هزار و 100 مترمربع در قالب سه طبقه در حال احداث است.

محمد حسین بازگیر با اشاره به تکمیل فونداسیون و مونتاژ اسکلت این پروژه عنوان کرد: مرکز پایش محیط زیست لرستان در خیابان البرز در نزدیکی اداره کل محیط زیست لرستان در حال احداث است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز