خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کشور:

بیش از ۱۵ هزار نفر دانشجو به سرزمین وحی اعزام می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۱۸

ارسال بسته‌های فرهنگی، برگزاری همایش‌های استانی و برگزاری نشست‌های آموزشی از جمله برنامه‌های فرهنگی ستاد عمره دانشجویی کشور قبل از عزیمت دانشجویان به سرزمین وحی است.

ایلنا: رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کشور گفت: ۱۵ هزار و ۵۰۰ دانشجو از سوم فرودین ماه سال آینده به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد رضا فقیهی در حاشیه همایش عمره دانشگاهیان کرمان در محل تالار وحدت، افزود: سال آینده ۱۵ هزار و ۵۰۰ دانشجو در قالب ۱۱۳ کاروان شامل ۶۷ کاروان ویژه متأهلین و مابقی ویژه مجردین به سرزمین وحی عزیمت می‌کنند.

وی با بیان اینکه ستاد عمره دانشگاهیان کشور در سه مقطع قبل، حین و بعد از سفر به سرزمین وحی، برنامه‌های فرهنگی اجرا می‌کند، اظهار داشت: ارسال بسته‌های فرهنگی، برگزاری همایش‌های استانی و برگزاری نشست‌های آموزشی از جمله برنامه‌های فرهنگی ستاد عمره دانشجویی کشور قبل از عزیمت دانشجویان به سرزمین وحی است.

وی ادامه داد: در حین سفر نیز برنامه‌های فرهنگی از جمله توزیع بسته‌های فرهنگی، بازدید‌های ویژه دانشجویان از مکه و مدینه، برگزاری همایش‌ها در مکه و مدینه و اجرای ویژه برنامه‌هایی با هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری، صورت می‌گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین فقیهی، ادامه داد: دانشجویان از ۲۳ مکان تاریخی شهرهای مکه و مدینه مانند مسجد استراحت، مسجد شیخین، محل ورود اسراء امام حسین (ع) به شهر مدینه و مکان صلح حدیبیه بازدید می‌کنند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کشور در مورد اعزام دانشجویان به عتبات عالیات گفت: این اعزام‌ها به صورت استانی انجام می‌شود و از اوایل هفته آینده ثبت نام ستاد‌های عمره و عتبات دانشگاهیان استان‌ها آغاز خواهد شد.

وی بیان کرد: به دلیل اینکه سهمیه امسال محدود است، ثبت نام عتبات عالیات دانشجویان به صورت استانی انجام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز