خبرگزاری کار ایران

مهلت ارسال آثار به هشتمین دوره جایزه دکتر تقی ابتکار تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۴۲۸۹۴

جایزه محمد تقی ابتکار که از سوی مرکز غیردولتی صلح و محیط زیست اعطا می‌شود، به تلاشگران عرصه محیط زیست در زمینه‌های علمی، تحقیقاتی، فرهنگی و فناوری براساس رای ‏هیات داوران تعلق می‌گیرد.

ایلنا: مهلت ارسال آثار به هشتمین دوره جایزه دکتر تقی ابتکار تا اول اسفند ماه تمدید شد.

به گزارش ایلنا، جایزه محمد تقی ابتکار که از سوی مرکز غیردولتی صلح و محیط زیست اعطا می‌شود، به تلاشگران عرصه محیط زیست در زمینه‌های علمی، تحقیقاتی، فرهنگی و فناوری براساس رای ‏هیات داوران تعلق می‌گیرد.

فعالیت‌های انجام شده می‌تواند شامل مواردی مانند ابداعات، اختراعات و طرح‌های مربوط به جلوگیری از آلودگی یا تخریب محیط زیست، خلاقیت‌های (نظری و کاربردی) و ابتکاراتی که با اجرای آن آلودگی و تخریب محیط زیست کاهش پیدا کند، ارایه طرح‌های علمی که موجب نجات گونه‌های کمیاب و در معرض خطر انقراض گیاهان و جانوران شود و نیز فعالیت‌هایی که به سبب آن دانش زیست محیطی جامعه ارتقاء یافته، باشد.

مدارک لازم شامل تکمیل فرم درخواست، شرح کامل فعالیت انجام شده به صورت تایپ شده با نرم افزار ‏WORD‏ به همراه‏CD ‎‏ مربوطه، خلاصه فعالیت انجام شده در ۱۰ خط، یک عکس سه در چهار پشت نویسی شده و مستندات، عکس‌ها، نقشه‌ها و سایر اسنادی است که مربوط به فعالیت مورد نظر باشد.

‏علاقمندان می‌توانند فرم تقاضای شرکت در هشتمین دوره اعطای جایزه دکتر تقی ابتکار را از سایت این مرکز به آدرس pengoo.ir تهیه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز