خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر خبر داد؛

افتتاح نخستین درمانگاه هلال احمر ایران در مدینه

asdasd
کد خبر : ۳۷۱۱۸

اعزام این تیم‌ها با همکاری و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری، سازمان حج و زیارت، موسسه عمره سعادت و مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر انجام می‌شود.

ایلنا: رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با اشاره به اعزام تیم‌های پزشکی به عربستان اعلام کرد: نخستین درمانگاه این مرکز در مدینه منوره با تجهیز امکانات لازم افتتاح می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر، سید علی ریاض با بیان اینکه اولین گروه پزشکی پیش پرواز عمره مفرده ۹۱-۹۲ امروز عازم سرزمین وحی می‌شوند افزود: اعزام این تیم‌ها با همکاری و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری، سازمان حج و زیارت، موسسه عمره سعادت و مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: تیمی که امروز از فرودگاه مهرآباد عازم عربستان می‌شود متشکل از ۱۵ نفر پرسنل مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر است که شامل پزشکان، کادر پرستاری، تکنسین دارویی، کار‌شناسان بهداشت در آن حضور دارند.

ریاض گفت: اعضای این تیم به محض ورود به عربستان نسبت به راه‌اندازی درمانگاه‌های این مرکز در مدینه اقدام می‌کنند.

ریاض در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه در طول موسم عمره چه تعداد تیم پزشکی به عربستان اعزام خواهند شد گفت: پیش بینی اولیه ما اعزام ۱۴ گروه است که در صورت نیاز این تعداد افزایش خواهد یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز