خبرگزاری کار ایران

بانک فیلم و صوت پایگاه اطلاع‌رسانی بعثه مقام معظم رهبری به روز شد

در این بانک فیلم و صوت بیش از ۲۰۰ ساعت فیلم آموزشی برای زائران شامل حج تمتع، عمره مفرده، آموزش احکام، آموزش قرآن و عربی، اماکن مکه و مدینه، عتبات عالیات، کتاب‌های صوتی، ادعیه، سخنرانی، گلچین مداحی مکه و مدینه، مستند حج و بررسی و نقد عقاید وهابیت به چشم می‌خورد.

ایلنا: مسئول پایگاه اطلاع‌رسانی بعثه مقام معظم رهبری گفت: بانک فیلم و صوت پایگاه اطلاع‌رسانی بعثه مقام معظم رهبری با بارگذاری بیش از ۲۰۰ ساعت فیلم و صوت به روز شد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام روزبه برکت رضایی، گفت: تمامی فیلم‌های آموزشی بعثه مقام معظم رهبری از سوی حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت تدوین و موضوع‌بندی شده و در بانک فیلم و صوت پایگاه اطلاع‌رسانی بعثه بارگذاری شده است.

وی با بیان این‌که بانک فیلم و صوت پایگاه اطلاع‌رسانی بعثه مقام معظم رهبری از ابتدای سال ۸۵ راه‌اندازی شده و از نشانی اینترنتی http: //hadj. ir/fa/default. php؟ part=film قابل دسترس است، افزود: هر یک از فیلم‌های آموزشی این بانک برای دانلود شدن آسان‌ و با سرعت اینترنت پایین به فیلم‌های پنج دقیقه‌ای تقسیم شده است.

مسئول پایگاه اطلاع‌رسانی بعثه مقام معظم رهبری اظهار داشت: در این بانک فیلم و صوت بیش از ۲۰۰ ساعت فیلم آموزشی برای زائران شامل حج تمتع، عمره مفرده، آموزش احکام، آموزش قرآن و عربی، اماکن مکه و مدینه، عتبات عالیات، کتاب‌های صوتی، ادعیه، سخنرانی، گلچین مداحی مکه و مدینه، مستند حج و بررسی و نقد عقاید وهابیت به چشم می‌خورد.

وی گفت: مناسک حج تمتع براساس فتاوای حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، مناسک حج به صورت انیمیشن، مناسک فقه حنفی به روایت مولوی اسحاق مدنی، مناسک عمره مفرده، آموزش سه بعدی عمره مفرده، مسافر قبله، مناجات امام علی‌ (ع)، آموزش مکالمه عربی، اماکن مکه مکرمه، اماکن مدینه منوره و راهنمای عتبات عالیات بخشی از فیلم‌های این بانک را تشکیل می‌دهد.

حجت‌الاسلام برکت رضایی افزود: از داده‌های صوتی این مجموعه می‌توان به ادعیه و زیارات عتبات عالیات، ادعیه و زیارت نرم‌افزار نسیم بهشت، مجموعه سخن عشق، مجموعه مداحی‌های حج تمتع ۸۶، بیراهه؛ نقد عملکرد و عقاید وهابیت، پاسخ به شبهات وهابیت به صورت سؤال و جواب، آموزش نماز، ترتیل قرآن و آموزش زبان عربی اشاره کرد.

وی از بارگذاری نرم‌افزار تصویری «مساجد تاریخی ۱ و ۲» تولید شده از سوی موسسه فرهنگی هنری مشعر در بانک فیلم و صوت خبر داد و گفت: فیلم‌های این نرم افزار به صورت تقطیع شده و با فرمت مناسب جهت دانلود کاربران سایت در قالب ۱۹ عنوان قطعه فیلم و با نامگذاری مناسب در بانک فیلم و صوت به نشانی اینترنتی http: //hadj. ir/fa/default. php part=film&id=hmsq قرار گرفته است.

مسئول پایگاه اطلاع‌رسانی بعثه مقام معظم رهبری ابراز داشت: مسجدالنبی در دوران پیامبر، توسعه مسجدالنبی در دوران‌ حکومت عثمان بن عفان، ولید بن عبدالملک، مهدی عباسی، مملوکی‌ها، سلطان عبدالمجید عثمانی و حکومت آل سعود، مسجد قبلتین، مسجد جمعه، مسجد اجابه، مسجد مصبح، مسجد عصبه، مسجد قشله، مسجد مغیسله، مسجد فسح، مسجد سجده، مسجد منارتین، مسجد عروه بلعقیق، ۱۹ عنوان این مجموعه را تشکیل می‌دهند.

مسئول پایگاه اطلاع‌رسانی بعثه مقام معظم رهبری همچنین ادامه داد: نرم افزار «مساجدی که حضرت رسول (ص) در آن نماز خواندند» نیز در قالب ۸ فیلم مسجدالاقصی ۱ و ۲، مسجد فتح، مسجد فضیخ، مسجد عریش، مسجد غزوه بنی قریضه، مستحد استراحتگاه و مسجد درع در بانک صوت و فیلم به نشانی اینترنتی http: //hadj. ir/fa/default. php part=film&id=msq قرار گرفته است.

مسئول پایگاه اطلاع رسانی بعثه مقام معظم رهبری گفت: با توجه به اعزام نخستین کاروان حج تمتع زائران ایرانی در چهارم مهرماه از چندی پیش برنامه‌های آموزشی این پایگاه گسترش یافته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز