خبرگزاری کار ایران

زلزله در بم و اهر؛ خسارت نداشت

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۶۴

زلزله اهر به بزرگی ۴. ۳ ریشتر در ساعت۷و ۴۵ دقیقه بامداد و در نزدیکی روستای پیره رخ داده است/ زلزله بم در روستای ابرق و به بزرگی ۴. ۵ ریشتر در ساعت ۷و ۵۳ دقیقه صبح رخ داده است.

ایلنا: سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از وقوع دو زلزله در شهرستاهای بم و اهر خبر داد و گفت: این زلزله‌ها امروز صبح(25 مهرماه) رخ داده و خسارتی نداشته‌اند.

حسین درخشان در گفت‌و‌گو باخبرنگار ایلنا؛ در رابطه با زلزله شهرستان اهر تصریح کرد: این زلزله به بزرگی ۴. ۳ ریش‌تر در ساعت۷و ۴۵ دقیقه بامداد و در نزدیکی روستای پیره رخ داده است که خوشبختانه این زلزله خسارت مالی و جانی نداشته است.

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در رابطه با تیمهای مستقر در این روستا گفت: تیمهای امدادی سازمان که ا قبل در این منطقه حاضر بودند در حال ارائه خدمات به اهالی این روستا هستند.

وی در رابطه با دیگر زلزله رخ داده امروز در شهرستان بم واقع در استان کرمان بیان کرد: این زلزله نیز در روستای ابرق و به بزرگی ۴. ۵ ریش‌تر در ساعت ۷و ۵۳ دقیقه صبح رخ داده است که در شهرستان بم خسارتی نداشته‌ایم ولی گروه امداد و نجات در قالب ۳ تیم برای ارائه خدمات به روستاهای زلزله زده اعزام شده‌اند.

درخشان در رابطه با روستاهای زلزله زده در استان کرمان خاطر نشان کرد: روستاهای کرمان به علت اب و هوای کویری بر خلاف روستاهای استان آذربایجان از یکدیگر فاصله دارند و در نتیجه سرکشی به این روستاهای در مقایسه با روستاهای آذربایجان به مراتب سخت‌تر است.

وی در رابطه با خسارات ناشی از زلزله در این روستا‌ها اظهار کرد: خوشبختانه خسارت جانی و مالی در این مناطق نداشته‌ایم و پیش بینی می‌شود که در صورت بروز پس لرزه خسارتی نیز نداشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز