خبرگزاری کار ایران

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران:

پل طبقاتی صدر مهر بهره‌برداری آزمایشی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۹۴۴۶

با تکمیل بزرگراه طبقاتی صدر، بهسازی بزرگراه صدر موجود نیز در حال انجام است که روکش آسفالت بخشی از مسیر و بهسازی دسترسی‌های موجود از جمله این اقدامات است.

ایلنا: معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از پیشرفت ۹۵ درصدی احداث پل طبقاتی صدر خبر داد و گفت: عملیات تکمیلی پل طبقاتی صدر تا پایان شهریور به اتمام رسیده و بهره برداری آزمایشی از آن در مهر ماه آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، مازیار حسینی با بیان این مطلب اظهارکرد: هم اکنون عملیات تکمیلی این پل همچون نصب چراغ‌های روشنایی، دیواره‌های جاذب صوت در بخشی از مسیر، نصب قرنیز‌ها، اجرای روکش آسفالت، نصب هندریل‌ها و نیوجرسی‌ها، تعبیه سیستم هوشمند، دوخت و دوز قطعات دهانه و درز انبساط، نصب تابلوهای ترافیکی و... به سرعت در حال انجام است.

وی افزود: با تکمیل بزرگراه طبقاتی صدر، بهسازی بزرگراه صدر موجود نیز در حال انجام است که روکش آسفالت بخشی از مسیر و بهسازی دسترسی‌های موجود از جمله این اقدامات است.

حسینی همچنین در خصوص نمای پایه‌های پل نیز گفت: فضای ما بین پایه‌های پل که پیش از این رفیوژ بوده در حال آماده سازی و نصب سنگ و موزاییک است.

بر اساس این گزارش محمدباقر قالیباف - شهردار تهران نیز در مراسم افتتاح تقاطع‌های غیرهمسطح آزادگان با محورهای احمد آباد مستوفی و بزرگراه سعیدآباد با حضور در پروژه طبقاتی صدر این پروژه را از تقاطع مدرس تا انتهای آن در تقاطع بزرگراه بابایی- امام علی (ع) مورد بازدید قرار داد و در جریان پیشرفت عملیات اجرایی پروژه قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز