خبرگزاری کار ایران

اتمام عملیات احداث ساختمان کارگری منطقه ۱۹ تا ۲ ماه دیگر

کد خبر : ۹۸۹۶۵

ساماندهی این خیابان در پاسخ به درخواست شهروندان آن صورت گرفت که در این راستا طی سال گذشته زیرسازی و جدول بندی آن انجام شد.

ایلنا:‌ ساختمان کارگری ناحیه یک منطقه 19که عملیات ساخت آن به تازگی به پیشرفت فیزیکی 75 درصد رسیده است تا مهرماه تکمیل و به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایلنا، عباداله فتح الهی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: این ساختمان در 3 طبقه، گنجایش اسکان 200 نفر کارگر را دارد و تاکنون عملیات محوطه سازی آن به مساحت 1000 متر مربع انجام شده است.

وی ساختمان کارگری این منطقه را یکی از بهترین ساختمان های شهر تهران دانست و افزود: طبقه اول این ساختمان مجهز به سرویس، حمام ها، ناهار خوری و رخشورخانه است که علاوه براین فضایی نیز برای مدیریت بازسازی شده است. طبقات 2 و 3 نیز به صورت فضایی برای خوابگاه و محل اسکان کارگران تأسیس شده است.

فتح الهی در ادامه به ساماندهی خیابان ایران ترانسفور و کوچه های آن اشاره کرد و گفت: ساماندهی این خیابان در پاسخ به درخواست شهروندان آن صورت گرفت که در این راستا طی سال گذشته زیرسازی و جدول بندی آن انجام شد.

به گفته وی اجرای 6500 متر کانیو، 1350 متر تک جدول، 54 هزار متر مربع آسفالت و 20 هزار و 500 متر مربع پیاده روسازی از عمیات عمرانی اجرا شده در این خیابان و کوچه های (2،3 و 4) آن است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز