خبرگزاری کار ایران

منتخب مردم در شورای شهر تهران در گفت و گو با ایلنا:

محسن هاشمی بیشترین شاخص‌های شهردار آینده را دارد

asdasd
کد خبر : ۹۴۴۱۱

قطعا در انتخاب شهردار آینده در تعامل با سایر دوستان در شورای شهر؛ فردی اصلح انتخاب خواهد شد/ جریان اصلاحات در 30 سال گذشته در بخش‌های مختلف مدیران کارآمد و توانمندی را تربیت کرده است/ معیار تنگ‌نظرانه دولت گذشته به كشور زده است.

ایلنا: منتخب مردم در شورای شهر تهران، گفت:‌ هاشمی یکی از گزینه‌های اصلی اصلاح‌ طلبان در کاندیداهای شهرداری تهران است چراکه وی بیشترین شاخصه‌های مورد نیاز برای شهردار را دارد.

غلامرضا انصاری در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به اینکه انتخاب شهردار آینده باید براساس شاخصه‌هایی صورت گیرد، اظهار کرد: در شرایطی که اکثریت نسبی در یک چارچوب فکری و تشکیلاتی مسئولیت‌های کلان کشور را برعهده دارند قطعا انتخاب شهردار نیز باید هم راستا با این سیاست ها باشد.

وی با اشاره به اینکه اصلاح طلبان برای انتخاب شهردار آینده شاخصه‌های مختلفی را تعیین کرده‌اند، تاکید کرد: قطعا جریان سیاسی قالب در کشور در تحقق شعار خود برنامه‌هایی دارد. جریان اصلاح طلبان نیز برای شهردار آینده فردی را انتخاب خواهد کرد که علاوه بر داشتن تخصص و هویت لازم بتواند مدیریت شهر را به نحو احسن انجام دهد.

منتخب مردم در دور چهارم شوراها با اشاره به اینکه شهر موجودی زنده است، اعلام کرد: شهردار موفق کسی نیست که صرفا کار خدماتی یا عمرانی انجام دهد متاسفانه آنچه که در شهر تهران مغفول مانده است توجه به مساله اجتماعی و فرهنگی است از این رو باید در دور بعدی به این موضوع توجه شود.

انصاری با بیان اینکه گزینه‌های متعددی در جریان اصلاح طلب به عنوان شهردار آینده تهران درحال بررسی است، گفت: قطعا در انتخاب شهردار آینده با تعامل با سایر دوستانمان در شورای شهر فردی اصلح انتخاب خواهد شد. البته اینگونه نیست که با نگاه جناحی نسبت به كاندیداهای غیر از گرایش اصلاح طلب داشته باشیم بلکه معتقدیم باید تمامی گزینه‌ها از داخل شهرداری یا خارج از شهرداری تهران درصورت داشتن صلاحیت کافی بررسی شود.

انصاری درباره احتمال حضور محسن هاشمی به عنوان کاندیدای نهایی اصلاح طلبان در انتخاب شهردار آینده تهران، اظهار کرد: آقای هاشمی یکی از گزینه‌های اصلی اصلاح طلبان در کاندیداهای شهرداری تهران است چراکه وی بیشترین شاخصه‌های مورد نیاز برای شهردار را دارد اما از آنجا که درحال بررسی روی شاخص‌های شهردار آینده هستیم اظهارنظر نهایی در این باره بسیار زود است. شاید وی گزینه اول باشد شاید هم گزینه دوم و سوم.

وی درباره رد صلاحیت محسن هاشمی و تاثیر این مساله درباره حضور ایشان به عنوان كاندیدای شهرداری تهران، با اشاره به اینکه متاسفانه نگاه‌های تنگ نظرانه و تمامیت خواه دولت گذشته موجب از بین رفتن بسیاری از زیرساخت‌های موجود در تمام عرصه‌ها شده است، گفت: برخی از افرادی که در انتخابات شورای شهر تهران از سوی مسئولان امر رد صلاحیت شده‌اند هم اکنون در کابینه دولت یازدهم حضور دارند چگونه می‌شود فردی که رد صلاحیت شده است در کابینه حضور داشته باشد. معیار تنگ نظرانه دولت گذشته ضربه به كشور زد و معتقدم نمی‌تواند این مورد ملاك باشد.

انصاری با بیان اینکه جریان اصلاحات در 30 سال گذشته در بخش‌های مختلف مدیران کارآمد و توانمندی را تربیت کرده است، تصریح کرد: اصلاحات به شفاف‌سازی و اطلاع رسانی شفاف اعتقاد دارد قطعا در زمان تصمیم‌گیری برای شهردار آینده نیز با شفافیت با مردم صحبت می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز