خبرگزاری کار ایران

در منطقه ۲۲؛

ویژه برنامه‌های اداره سلامت به مناسبت «هفته تغذیه با شیر مادر» اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۹۳۸۰۷

با هدف آگاه سازی شهروندان از اهمیت تغذیه نوزاد با شیر مادر، برگزاری ویژه برنامه‌هایی همزمان با فرا رسیدن هفته تغذیه با شیر مادر در دستور کار قرار گرفته است.

ایلنا: اداره سلامت حوزه معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۲ همزمان با فرا رسیدن هفته تغذیه با شیر مادر از ۱۰ تا ۱۶ مرداد ماه به برگزاری ویژه برنامه‌هایی در محدوده شمال غرب پایتخت اقدام می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، حسین مرادی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: با هدف آگاه سازی شهروندان از اهمیت تغذیه نوزاد با شیر مادر، برگزاری ویژه برنامه‌هایی همزمان با فرا رسیدن هفته تغذیه با شیر مادر در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی با موضوعاتی چون تاثیر مثبت تغذیه با شیر مادر بر هوش نوزاد، تاثیر تغذیه با شیر مادر بر سلامت استخوانهای نوزادان، تفاوت تغذیه شیر مادر با شیر خشک، فواید تغذیه با شیرمادر و... همچنین توزیع بروشور با موضوع تغذیه با شیر مادر، همایش پیاده روی نمادین کودکان در بوستان جنگلی چیتگر، برگزاری مشاوره مامایی مخصوص مادران باردار، برگزاری جشنواره نقاشی در رابطه با فواید شیر مادر، غربالگری سرطان سینه و... از جمله برنامه‌هایی است که در خانه‌های سلامت مستقر در منطقه ۲۲ برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز