خبرگزاری کار ایران

منتخب مردم در دور چهارم شورا‌ها در گفت و گو با ایلنا:

اعضای جدید شورای شهر با طرح تفصیلی آشنا شدند

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۲۲

اعضای اصلاح طلب منتخب دور چهارم جلساتی با یکدیگر برگزار می کنند / در این جلسات به تمامی مسائل شهری از جمله انتخاب شهردار آینده بحث و گفتگو می شود البته در شرایط کنونی تنها شاخصه های مناسب یک شهردار در حال بررسی است.

ایلنا:‌ منتخب مردم در دور چهارم شوراها، گفت: گزارشی از طرح تفصیلی برای اعضای دور چهارم شورای شهر تهران ارائه شد.

"احمد حکیمی پور" در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه جلسه توجیهی و آموزشی منتخبین دور چهارم شورای شهر تهران عصر روز گذشته برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه گزارشی از طرح تفصیلی شهر تهران برای اعضا، توسط معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران ارائه شد.

وی ادامه داد: اعضای جدید شورای شهر نسبت به مسائل شهری کاملا بی اطلاع نیستند و تعداد زیادی از آنها افرادی هستند که با تجربه و حتی در حوزه شهری تخصص دارند. طرح تفصیلی و طرح جامع و اجرای این دو طرح در شهر تهران بسیار ضرورت دارد و ضمانت اجرایی آن در شهر دارای اهمیت است.

منتخب مردم در دور چهارم شورای شهر تهران با اشاره به اینکه قطعا در طرح تفصیلی با اشکالاتی مواجه هستیم تاکید کرد: اجرای این طرح حتی با اشکال یک حسن است و باید در اجرایی شدن آن تاکید کرد البته برخی نواقص نیز وجود دارد که به مرور می توان آن را اصلاح کرد.

حکیمی پور در پایان با اشاره به جلساتی که اعضای اصلاح طلب منتخب دور چهارم با یکدیگر برگزار می کنند گفت: در این جلسات به تمامی مسائل شهری از جمله انتخاب شهردار آینده بحث و گفتگو می شود البته در شرایط کنونی تنها شاخصه های مناسب یک شهردار در حال بررسی است و هنوز فرد خاصی به عنوان گزینه یا گزینه های نهایی مشخص نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز