خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا به ایلنا خبر داد؛

جدی شدن ابطال انتخابات شوراها در گرم‌دره و پردیس

asdasd
کد خبر : ۹۱۳۸۳

جلسه امروز هیات نظارت مرکزی انتخابات شوراهای شهر و روستا ‌برگزار شد / انتخابات در دو شهر گرم‌دره و پردیس در آستانه ابطال قرار گرفت / نسبت به ابطال این دو شهر فردا تصمیم گیری می‌شود.

ایلنا:‌رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا، گفت:‌ با بررسی‌های انجام شده ابطال انتخابات در دو شهر گرم‌دره البرز و پردیس تهران جدی شد با توجه به اجماع اعضا امكان ابطال در این دو شهر بالاست.

"محمد جواد کولیوند" در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه جلسه امروز هیات نظارت مرکزی انتخابات شوراهای شهر و روستا ‌برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه با ابطال آرای شهر جدید هشتگرد مخالفت و قرار شد یازده صندوق موجود در این شهر مجددا شمارش شود و تنها آرای افرادی که بر اساس اسناد موجود به خرید رای اقدام کرده بودند، ابطال و شمارش نشود که پس از این کار، شورای شهر جدید هشتگرد تشکیل می‌شود.

وی درباره آرای شهر گرم‌دره در استان البرز و شهر پردیس استان تهران نیز گفت: اجماع برای ابطال انتخابات این دو شهر وجود دارد و قرار است در اولین فرصت نسبت به این موضوع رای گیری صورت و نتیجه اعلام شود.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا درباره بیدستان و محمود آباد قزوین نیز گفت: با ابطال انتخابات در این دو شهر موافقت نشد و به دلیل کافی نبودن توضیحات و اسناد انتخابات شوراها در این دو شهر تایید می‌شود.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا درباره نتیجه آرای علامردوشت فارس، نیز افزود: اعزام بارزس در ظرف 48 ساعت آینده در دستور كار است و تایید انتخابات در این شهر همچنان باقی می‌ماند چرا كه بازرس باید اسناد و مدارك را بررسی مجدد كند.

کولیوند درباره ارائه گزارش کرمانشاه نیز گفت: تایید انتخابات در سر پل ذهاب و بیستون انجام شده است اما بر اساس اعتراضات موجود، بازرس برای بررسی مجدد اعزام خواهد شد.

وی درباره ارائه گزارش کوهدشت لرستان نیز گفت: پیش از این 50 درصد آرا کوهدشت شمارش شده بود و هیات مرکزی بر انتخابات تصمیم گرفت 50 درصد باقی مانده نیز شمارش شود البته صحت انتخابات در این شهر نیز تایید شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز