خبرگزاری کار ایران

همزمان با ماه مبارک رمضان؛

محافل انس با قرآن کریم در مساجد منطقه ۱۵ برگزار می‌شود

کد خبر : ۹۰۱۲۸

اجرای برنامه «نور رحمت» شامل برگزاری مسابقات قرآنی در دارالقرآن‌های سرای محلات بیستگانه منطقه با همکاری پایگاه بسیج محلات اشاره کرد که از تاریخ ۲۳ تا ۲۸ مرداد ماه سالجای در هرمحله یک برنامه اجرا می‌شود.

ایلنا: شهردار منطقه ۱۵ از برپایی محافل انس با قرآن کریم در مساجد سطح محلات بیست گانه منطقه همزمان با ماه ضیافت الهی خبر داد.

به گزارش ایلنا، صفوی با اعلام این خبر افزود: در این راستا با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ قرآنی و انس و بهره‌مندی بیشتر شهروندان با کلام خدا در ماه مبارک رمضان برنامه‌ای تحت عنوان «پنجره آسمان» از تاریخ ششم تا دهم مرداد ماه در سطح مساجد محلات بیستگانه منطقه و برنامه متمرکزی با مشارکت مرکز مقاومت بسیج مالک اش‌تر در سالن الغدیر برگزار می‌شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: اجرای طرح نسیم بهشت و حضور مبلغین مذهبی (خانم و آقا) در مراکز عمومی وابسته به شهرداری نظیر فرهنگسرای خاوران جهت پاسخگویی به سوالات شرعی و مذهبی شهروندان در دو شیفت کاری قبل و بعد از افطار و اجرای طرح تلاوت نور به منظور ختم گروهی قرآن کریم در مساجد و سرای محلات سطح محدوده از دیگر برنامه‌های منطقه در ماه پر فیض رمضان است.

صفوی یادآور شد: از دیگر اقدامات این منطقه می‌توان به اجرای برنامه «نور رحمت» شامل برگزاری مسابقات قرآنی در دارالقرآن‌های سرای محلات بیستگانه منطقه با همکاری پایگاه بسیج محلات اشاره کرد که از تاریخ ۲۳ تا ۲۸ مرداد ماه سالجای در هرمحله یک برنامه اجرا خواهد شد.

شهردار منطقه ۱۵ به برپایی جشن غنچه‌های شهر و آموزش قرآن و نماز به کودکان، برپایی سفره‌های افطاری ساده تحت عنوان سفره‌های آسمانی و همچنین برگزاری مراسم ضیافت الهی و افطاری و اهداء هدیه به ایتام و زنان سرپرست خانواربه عنوان دیگر اقدامات منطقه در ماه مبارک رمضان اشاره کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز