خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

حریق گسترده ساختمان تجاری جان ۳ نفر را گرفت/ احتمال افرایش تعداد تلفات

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۴۵

متاسفانه یكی از افرادی كه در طبقات چهارم این ساختمان گرفتار شده بود در یك عمل نسجیده خود را به پایین پرت می‌كند كه این عمل منجر به مرگ وی می‌شود.

ایلنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران، گفت: حریق یک ساختمان در خیابان جمهوری تاكنون منجر به مرگ سه نفر و زخمی شدن ۸ نفر شد كه البته همچنان این آمار در حال افزایش است.

"سید جلال ملکی" در گفت‌و‌گو با ایلنا، با بیان اینکه ساعت ۵۵: ۱۰ دقیقه امروز آتش سوزی در یک مرکز تجاری و کارگاهی واقع در خیایان جمهوری قبل از بهارستان اعلام شد، تصریح کرد: بلافاصله ۹ ایستگاه آتش نشانی به همراه ۳ دستگاه بالابر، ۳ دستگاه تانکر آب و ۳ دستگاه تنفسی به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: آتش نشانان در هنگام ورود متوجه شدند که طبقه سوم این ساختمان ۶ طبقه دچار حریق گسترده شده است به طوری که آتش به سایر طبقات این ساختمان در حال سرایت بوده و تعدادی افراد نیز در طبقات بالا این ساختمان گرفتار شده‌اند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه در این طبقه کارگاه تولیدی پارچه و انبار داری وجود داشت که دچار حریق شده بود، گفت: نیروهای آتش نشانی از چند جبهه مشغول فعالیت می‌شوند و موفق می‌شوند با مهار آتش و جلوگیری از سرایت آن ۵ نفر نیز نجات دهند.

ملکی ادامه داد: متاسفانه یکی از افرادی که در طبقات چهارم این ساختمان گرفتار شده بود در یک عمل نسجیده خود را به پایین پرت می‌کند که این عمل منجر به مرگ وی می‌شود. همچنین یک زن میانسال و یک مرد نیز که در این ساختمان حضور داشت در حادثه فوت کرد. در این حادثه ۳ نفر دیگر نجات می‌یابند که به دلیل آسیب دیدگی به عوامل اورژانس تحویل داده می‌شوند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون نیروهای آتش نشانی در حال ایمن سازی و لکه‌گیری محل حادثه‌اند، گفت: علت حادثه در دست بررسی است البته نیروهای آتش‌نشانی پیش از این حادثه بار‌ها به این ساختمان مراجعه و تذکراتی مبنی بر ایمن سازی به مالکان اعلام کرده بودند.

ملكی گفت: بعد از مهار آتش، نیروهای آتش نشانی با تعدادی افرادی كه فوت شده یا مجروح مواجه شده‌اند از همین رو تعداد دقیق مصدومان و تلفات این حادثه بعد از اتمام مرحله لکه گیری اعلام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز