خبرگزاری کار ایران

قالیباف اعلام کرد:

بهره‌برداری کامل از پروژه بزرگراه طبقاتی شهید صدر در تابستان جاری/ شورا و شهرداری جای نگاه حزبی نیست

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۵۵

بزرگراه صدر از سالیان گذشته به دلیل بارگزاری‌های متعددی که در مناطق ۱ و ۳ انجام شده بود از صبح زود تا نیمه شب همیشه شاهد ترافیک بود و مطالعات بسیاری برای احداث تونل، ایجاد پل و... در خصوص این بزرگراه انجام شد و نهایتا گزینه ۲ طبقه کردن، اقتصادی‌ترین و فنی‌ترین راه در خصوص این پروژه انتخاب شد.

ایلنا: شهردار تهران با بیان اینکه با وجود حضور ۳۱ نفر در شواری شهر چهارم که زاویه دید و تضارب نگاه در آن وجود دارد گفت: همگی به خوبی می‌دانند، شورا و شهرداری جای نگاه حزبی نیست و همه با هم به دنبال خدمت به شهر و مردم هستند و این را اساس کار خود می‌دانند.

به گزارش ایلنا، قالیباف در حاشیه مراسم تکمیل عملیات نصب قطعات بتنی عرشه اصلی بزرگراه شهید صدر که صبح امروز در محل این پروژه برگزار شد با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: زاویه دید و تضارب نگاه در شورای چهارم باعث کمک بیشتر به شهر و مردم شده و زمینه رشد بیشتر را فراهم می‌کند و ۳۱ نفر عضو شورای شهر بهتر می‌توانند به شهر خدمت کنند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا بزرگراه شهید صدر به عنوان بزرگراهی که طرح ۲ طبقه کردن در آن اجرایی شود، انتخاب شده، گفت: بزرگراه صدر از سالیان گذشته به دلیل بارگزاری‌های متعددی که در مناطق ۱ و ۳ انجام شده بود از صبح زود تا نیمه شب همیشه شاهد ترافیک بود و مطالعات بسیاری برای احداث تونل، ایجاد پل و... در خصوص این بزرگراه انجام شد و نهایتا گزینه ۲ طبقه کردن، اقتصادی‌ترین و فنی‌ترین راه در خصوص این پروژه انتخاب شد.

قالیباف با تاکید براینکه در این پروژه از نظر ایمنی دقت خاصی شده است گفت: در پروژه صدر بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ قطعه بتنی یا‌‌ همان سگمنت ساخته شده است که خیلی‌ها فکر می‌کردند این قطعات به صورت سری هستند اما هر قطعه بتنی به صورت مجزا نقشه برداری و قالب ریزی شده است و هر قطعه نیز با نقشه‌های خاص به صورت معین در جای خود قرار گرفته است و این امکان وجود نداشته که هیچ قطعه بتنی در این پروژه جایگزین قطعه دیگری شود چرا که شیب‌های خاص موجود در این پروژه مختصات ویژه‌ای برای هر قطعه بتنی رقم زده است.

شهردار تهران احداث پل طبقاتی صدر را تحقق شعار تولید ملی در کشور خواند و گفت: احداث این پل یعنی دانش فنی ما در پل سازی در هر شرایطی تکمیل شده است البته ما از تجربه دنیا نیز استفاده کردیم و ناظران شناخته شده دنیا در صنعت پل سازی در کنار این پروژه قرار داشتند تا با آزمون و خطا حرکت نکرده باشیم.

وی در ادامه با تاکید براینکه پل طبقاتی شهید صدر از نظر فنی بی‌نظیر است و نه تنها در کشور بلکه در سطح بین المللی پروژه ویژه‌ای محسوب می‌شود گفت: با نصب آخرین قطعه بتنی پروژه که امروز انجام می‌شود کار‌ها وارد فاز اجرایی و ظریف کاری و آماده سازی برای بهره برداری خواهد شد که همکاران در این خصوص در حال تلاش هستند.

شهردار تهران با ابراز امیدواری از اینکه خودروهایی که در آینده از روی پل عبور می‌کنند رعایت سرعت مجاز را داشته باشند، گفت: سیستم کنترل ترافیک هوشمند در پل صدر و تونل نیایش برقرار خواهد شد و پیش بینی‌های مناسب برای عبور و مرور خودرو‌ها صورت گرفته است و انشالله پروژه بزرگراه طبقاتی صدر در تابستان جاری به طور کامل بهره برداری خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در شهرداری می‌مانید یا خیر گفت: در‌‌ همان زمان انتخابات نیز از من پرسیدند اگر انتخاب نشدید چه می‌کنید، من هم پاسخ دادم خدمت همچنان ادامه دارد. ما بچه‌های جهادی هستیم و مهم این نیست کجا حضور داشته باشیم مهم این است هرجا هستیم خدمت کنیم و تا زمانی که زنده هستیم خدمت خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز