خبرگزاری کار ایران

گودرزی خبر داد:

گسترش جزیره سلامت در فروشگاه‌های شهروند

گوشت گرم، میوه و سبزیجات، خشکبار، شور و ترشی جات، داروهای گیاهی و... محصولات مورد عرضه در جزیره سلامت هستند و در صورت مکان یابی مناسب، این بخش در دیگر فروشگاه‌ها نیز راه اندازی خواهد شد.

ایلنا: مدیر عامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند گفت: مجتمع نانوایی فروشگاه شهروند آزادگان افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، قدرت گودرزری اظهار کرد: در این مجتمع نوع نان سنتی شامل سنگگ، تافتون، بربری و نان حجیم، شیرینی، نان رژیمی، شیرمال، سبوس دار، نان خشک سالادی و... به صورت روزانه پخت و عرضه می‌شود.

وی افزود: نان‌های این مجتمع از کیفیت خوبی برخوردار است و شیوه پخت آن نیز به صورت مناسبی انجام می‌شود.

گودرزی خاطر نشان کرد: تا کنون مجتمع نانوایی در فروشگاه‌های بیهقی، بهرود، آل احمد، فرمانیه و بوستان و آزادگان دایر شده و در فروشگاه‌های خانی آباد نیز به زودی راه اندازی خواهد شد.

وی به گسترش جزیره سلامت در دیگر فروشگاه‌ها اشاره کرد و گفت جزیره سلامت در فروشگاه‌های بیهقی و بهرود دایر شده و به زودی در شهروند بوستان نیز راه اندازی خواهد شد.

گودرزی تصریح کرد: گوشت گرم، میوه و سبزیجات، خشکبار، شور و ترشی جات، داروهای گیاهی و... محصولات مورد عرضه در جزیره سلامت هستند و در صورت مکان یابی مناسب، این بخش در دیگر فروشگاه‌ها نیز راه اندازی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز