خبرگزاری کار ایران

آغاز دوره‌های رایگان آموزش و مشاوره گل و گیاه ویژه فصل تابستان

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۶۹

این دوره‌ها با موضوعاتی از قبیل نگهداری گیاهان آپارتمانی، سبزی کاری، گل های فصلی و پیازی، تراریوم (باغ شیشه ای)، بن سای، درخت و درختچه، پرورش قارچ و... به صورت تئوری و عملی آموزش داده می شود.

ایلنا: دوره های آموزشی فصل تابستان مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه شهرداری منطقه 10 به صورت همزمان در 4 مرکز شروع شد.

به گزارش ایلنا، مهرداد زنگنه فر معاون امور شهری و فضای سبز منطقه با اعلام این خبر گفت: همزمان با آغاز فصل تابستان و اوقات فراغت شهروندان، دوره های آموزش رایگان نگهداری از گل و گیاه با هدف آشنایی، تشویق و ترغیب هرچه بیشتر شهروندان به نگهداری گل و گیاه و فضای سبز شهری و اشتغال زایی آنان آغاز شد.

وی افزود: این دوره‌ها با موضوعاتی از قبیل نگهداری گیاهان آپارتمانی، سبزی کاری، گل های فصلی و پیازی، تراریوم (باغ شیشه ای)، بن سای، درخت و درختچه، پرورش قارچ و... به صورت تئوری و عملی آموزش داده می شود.

به گفته معاون امور شهری و فضای سبز منطقه در ماه مبارک رمضان نیز علاوه بر موضوعات اعلام شده کلاس های ویژه با عناوین خوراکی‌ها و نوشیدنی های افطار هر فرد، گیاهان قرآنی و... نیز برگزار می شود.

زنگنه فر با بیان این که گیاهان آفت زده و بیمار در این مراکز معاینه می شوند، گفت: شهروندان می توانند با مراجعه به این مراکز واقع در بوستان نیلوفر، بوستان رضوان، بوستان هزار شهید و اتوبان یادگار امام (ره)، زیر پل شهیدان ضمن این که پاسخ سؤالات خود را در مورد نحوه نگهداری از گیاهان دریافت کنند از امکانات موجود جهت رفع آفت گیاهان بیمار بهره مند شوند.

وی افزود: برای افزایش هرچه بیشتر سطح آگاهی شهروندان نسبت به نگهداری گیاهان آپارتمانی، بروشورهای آموزشی بین شهروندان توزیع می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز