خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت پخش سهاهلال:

داروی بیماران خاص را تأمین می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۰۷

به نظر می رسد گرانی قیمت داروهای وارداتی از آنجا ناشی شده که وزارت بهداشت درصدد حمایت از تولید داروهای ساخت داخل است.

ایلنا: مدیرعامل شرکت پخش سها هلال گفت: داروی بیماران خاص از جمله داروهای شیمی‌ درمانی و بیماران ام اس را تأمین می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، "محمدعلی دلپریش" امروز در نشست خبری با اشاره به ایجاد سامانه دارویی 1490 از سوی وزارت بهداشت گفت: اولین داروخانه ای بودیم که در این سامانه ثبت شدیم و لذا توصیه می‌کنیم تمام داروخانه ها در این سامانه شرکت کنند.

وی ادامه داد:‌ با توجه به اینکه برخی داروها در یک داروخانه هست و در داروخانه دیگر ی نیست از طریق این سامانه به راحتی می توان این مسائل رادریافت.

دلپریش در پاسخ به سوالی درمورد چرایی افزایش قیمت دارو در کشور تصریح کرد: به نظر می‌رسد گرانی قیمت داروهای وارداتی از آنجا ناشی شده باشد که وزارت بهداشت درصدد حمایت از تولید داروهای ساخت داخل است.

مدیر عامل شرکت پخش سها هلال تاکیدکرد: افراد برای تهیه داروهای جدیدی که در بازار یافت نمی‌شوند با مراجعه به هلال‌احمر می توانند داروی مورد نظر را سفارش داده تا دارو را از خارج از کشور وارد کنیم.

به گفته وی این خدمات شامل 200 تا 300 قلم داروی خاص، داروی مکمل و یا داروهای بیماران سرطانی می‌شود که افراد می‌توانند با تماس با مرکز تک‌نسخه‌ای هلال داروی خود را سفارش داده و هلال‌احمر داروی آنها را وارد کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز