خبرگزاری کار ایران

مصطفی سلیمی خبر داد:

بهره برداری از پایانه چند منظوره حمل و نقل عمومی آزادگان در منطقه ۲۱

کد خبر : ۸۵۵۰۱

این پایانه به مساحت ۲۸۰۰ متر مربع واقع در بزرگراه شهید لشگری راستگرد بزرگراه آزادگان است که از سال ۱۳۹۱ عملیات اجرایی آن آغاز شده بود.

ایلنا: شهردار منطقه ۲۱ گفت: پایانه چند منظوره حمل و نقل عمومی آزادگان در منطقه ۲۱ به منظور سهولت تردد شهروندان به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱، مصطفی سلیمی با اعلام این خبر گفت: این پایانه به مساحت ۲۸۰۰ متر مربع واقع در بزرگراه شهید لشگری راستگرد بزرگراه آزادگان است که از سال ۱۳۹۱ عملیات اجرایی آن آغاز شده بود.

وی در مورد ویژگی‌های این پایانه بیان داشت: پایانه مذکور دارای یک باب ساختمان اداری به مساحت ۳۰ متر مربع، دو چشمه سرویس بهداشتی و نمازخانه خواهران و برادران به مساحت ۵۶ متر مربع، دو سکوی اتوبوسرانی به خطهای ۹۰۱۵ و ۹۰۱۷ به مقصدهای پارک سوار آزادی و میزان ۴۶ دستگاه اتوبوس است.

سلیمی درباره تاکسی‌های موجود در این پایانه اظهار داشت: پایانه آزادگان دارای چهار سکو به مقصدهای پایانه آزادگان – افسریه به تعداد ۷۰ دستگاه تاکسی، پایانه آزادگان – خیابان رجایی تعداد ۳۵ دستگاه تاکسی، پایانه آزادگان – اسلامشهر تعداد ۴۰ دستگاه تاکسی و ایستگاه تاکسی ویژه (بصورت دربستی) است.

شهردار منطقه ۲۱ ادامه داد: این سکو‌ها جهت تسهیل استفاده جانبازان و معلولان به صورت رمپی ساخته شده است و در کل زیرسازی و روسازی و عملیات ساختمانی و تجهیز این پایانه ۵ میلیارد هزینه در برداشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز