خبرگزاری کار ایران

مجموعه پل های تقاطع چند سطحی بزرگراه گمنام – کردستان اول تیر ماه افتتاح می‌شود

کد خبر : ۸۳۰۱۵

این پروژه در زمینی به مساحت 49000متر مربع و با هدف روان سازی و کاهش بار ترافیکی در محورهای اصلی یاد شده احداث گردیده است.

ایلنا: مجموعه پل های رو گذر و زیر گذر چند سطحی تقاطع بزرگراه گمنام - کردستان روز شنبه اول تیرماه با حضور مدیران شهری به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 6 سلیمانی شهردار منطقه پس از اعلام این خبر گفت: پروژه یاد شده طی چند مرحله به اجرا در آمد که مرحله پایانی این پروژه هم اکنون با نصب عرشه پل گمنام - کردستان بصورت کامل به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: مرحله پایانی این پروژه هفته گذشته با نصب عرشه پل بصورت آزمایشی افتتاح گردید و روز شنبه پروژه یاد شده بصورت کامل با حضور شهردار تهران به بهره برداری خواهد رسید و شهروندان می توانند از این پس مسیرخیابان کارگر شمالی تا میدان سلماس و همچنین کارگر شمالی به بزرگراه کردستان شمال را بدون توقف در چراغ قرمز و در نهایت با کاهش قابل توجه توقف در ترافیک این مسیر طی نمایند.

سلیمانی در ادامه خاطر نشان ساخت: این پروژه در زمینی به مساحت 49000متر مربع و با هدف روان سازی و کاهش بار ترافیکی در محورهای اصلی یاد شده احداث گردیده است.

وی افزود: در شرایط کنونی ترافیک در برخی از نقاط اصلی شهر تهران به ویژه منطقه 6 با توجه به موقعیت خاص این منطقه و قرار گرفتن آن در حاشیه شمالی محدوده مرکزی شهر تهران باعث شده است این منطقه نه تنها دارای مشکلات حمل ونقل و تولید و جذب سفر خود بوده بلکه مشکلات و مسایل حمل و نقل عبوری نیز بر آن تحمیل شده است.

سلیمانی گفت: از این روی پس از مطالعات و پژوهشهای کارشناسی متعدد، پروژه احداث تقاطع غیر همسطح بزرگراه گمنام - کردستان در دستور کار منطقه قرار داده شد.

وی در ادامه با ارائه توضیحات بیشتر یاد آور شد: پروژه احداث تقاطع غیر همسطح بزرگراه گمنام - کردستان از دو پروژه مجزا شامل احداث زیرگذر بزرگراه گمنام - کردستان و پروژه پل رو گذر این مسیر تشکیل شد ه که بخش اول این پروژه به طول 416 متر به تفکیک دو رمپ شرقی و غربی به بهره برداری رسیده است.

سلیمانی گفت:مرحله دوم این پروژه با هدف دسترسی آسان مسیر تردد در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید گمنام به کردستان شمال با نصب عرشه روگذر به پایان رسیده و از این پس شهروندان می توانند به راحتی و بدون توقف در چراغ قرمز در این مسیر تردد کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز