خبرگزاری کار ایران

آغاز فعالیت خانه‌های ورزش محلات از اول تیر ماه

کد خبر : ۸۲۸۱۴

در سه ماه تابستان 70 مدرسه فوتبال در مجموعه های ورزشی راه اندازی می شود و هم اکنون مدارس شنا نیز در 30 مجموعه ورزشی راه اندازی شده است.

ایلنا: رییس سازمان ورزش شهرداری تهران ضمن تشریح ویژه برنامه‌های ورزشی شهرداری تهران با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان گفت: تا پایان خرداد ماه خانه‌های ورزش سرای محلات پایتخت تجهیز و از اول تیر ماه بهره‌برداری از آنها برای استفاده عموم شهروندان تهرانی به انجام می‌رسد.

به گزارش ایلنا، سید محمد حاج آقامیر با بیان این مطلب اظهار کرد: در فصل تابستان مجموعه‌های ورزشی شهرداری تهران در سانس‌های تفریحی تا ساعت 24 به ارائه خدمات ورزشی می‌پردازند و مجموعه‌هایی که معارض نداشته و هیچ گونه مزاحمتی ایجاد نمی‌کنند تا ساعت دو صبح فعال هستند و بدین ترتیب در تمامی مجموعه‌های ورزشی سانس‌های تفریحی از 12 شب تا دو صبح به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: در سه ماه تابستان 70 مدرسه فوتبال در مجموعه های ورزشی راه اندازی می شود و هم اکنون مدارس شنا نیز در 30 مجموعه ورزشی راه اندازی شده است.

آقامیر با اعلام این مطلب که از 25 خرداد ماه سال جاری پارک آبی آزادگان آغاز به کار کرده و تا پایان فصل تابستان به غیر از ماه رمضان، فعال خواهد بود، گفت: شهر ورزش هم که در بوستان ولایت مستقر شده از صبح تا شب بازی‌های هیجانی همچون رالی، موتور سواری دو چرخ و چهار چرخ، راپل، ماشین سواری، کارتینگ و... را برگزار می‌کند و یک مدرسه فوتبال نیز در شهر ورزش ایجاد شده است.

رییس سازمان ورزش شهرداری تهران با بیان اینکه برگزاری مانور ناجیان غریق در بحث آمادگی ناجیان در فصل تابستان در سه دوره برگزار می‌شود، افزود: در میان این فعالیت‌ها برنامه اسب سواری سمند نیز در سرخه حصار به غیر از شنبه‌ها همه روزه فعال است.

وی با بیان اینکه بحث ایستگاه‌های تندرستی در تمام طول فصل تابستان فعال است، گفت: ایستگاه‌های تندرستی ویژه آقایان به 800 ایستگاه و ویژه بانوان 1100 ایستگاه توسعه پیدا می‌کند.

آقامیر اضافه کرد: برگزاری مسابقات درون ایستگاهی همچون تنیس روی میز، شطرنج، والیبال برای آقایان و اسکیت، دوومیدانی و مباحث آمادگی جسمانی ویژه بانوان، برگزار می‌شود و برنامه زنگ ورزش نیز پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها برپا است.

رییس سازمان ورزش شهرداری تهران در ادامه خاطرنشان کرد: مرحله اول و دوم لیگ محلات و المپیاد محلات نیز در تابستان امسال برگزار می‌شود و بخش منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آن درمهر ماه آغاز می‌شود.

وی در خصوص برنامه‌های ورزشی ویژه ماه شعبان نیز عنوان کرد: امسال جشنواره‌های ایام شعبانیه در سطح تمامی 374 محله شهر تهران به صورت جشنواره‌های فرهنگی، ورزشی و هنری برگزار می‌شود و در قالب برگزاری جشنواره شکوفا، جشنواره بازی‌های مهیج با عنوان بازی‌های رایانه‌ای به انجام می‌رسد.

وی همچنین از برگزاری جشنواره‌های پیاده‌روی و کوهپیمایی در بحث تفریحات ورزشی تابستان سخن گفت و افزود: ارائه خدمات ورزشی در قالب طرح منزلت اجتماعی نیز توسعه می‌یابد و برای اقشار خاص نیز مانند خانواده شهدا، جانبازان، بسیج و...تسهیلات ویژه در نظر گرفته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز