خبرگزاری کار ایران

كاندیدای دور چهارم شورای شهر تهران در گفت و گو با ایلنا:‌

مردم گمراهند و نمی‌دانند به چه كسی رای بدهند

کد خبر : ۸۰۴۶۵

اگر شوراها به منزلت و درجه قانونی خود برسند بسیاری از مسائل و مشکلات در شهر حل می‌شود / ولویت امروز برای رفع آلودگی هوا و ترافیک، توسعه مترو است و هرچقدر راه و بزرگراه بدون برنامه اضافه کنیم فایده‌ای ندارد.

ایلنا: كاندیدای دور چهارم شورای شهر تهران، با اشاره به وجود لیست های متعدد شورای شهر تهران، گفت: مردم در انتخاب خود گمراه شدند و نمی‌داند به چه كسی رای بدهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا حقانی در نشست خبری امروز خود با خبرنگاران با اشاره به اینکه وابستگی حزبی ندارم تصریح کرد: آرامش در زندگی شهری توام با سلامت یکی از وظایف مهم مدیریت شهری است که باید در دور چهارم شوراها به آن توجه شود.

وی با اشاره به اینکه نباید شهرداری تهران را با یک وزارتخانه مقایسه کنیم گفت: به دلیل تنوع ارائه خدمات شهرداری و وظایف مختلف این نهاد نباید وظیفه اصلی شهرداری و شورای شهر را دست‌کم گرفت.شهرداری باید پول را از جیب مردم بردارد و برای آنها هزینه کند ولی وزارتخانه‌ها همچین وظیفه‌ای را ندارند بلکه از طریق بودجه‌های دولتی تأمین می‌شوند.

نامزد چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، با اشاره به اینکه اولویت اصلی من در شورای شهر ارتقای جایگاه شوراها است تاكید كرد: اگر شوراها به منزلت و درجه قانونی خود برسند بسیاری از مسائل و مشکلات در شهر حل می‌شود.

به گفته حقانی شورای شهر تنها وظیفه انتخاب شهردار را ندارد بلكه وظیفه اصلی شورای شهر نظارت است.

وی با بیان اینکه توسعه حمل و نقل ریلی شهری باید در اولویت قرار بگیرد، تصریح كرد: متخصصین شهر و ترافیک معتقدند که مترو باید توسعه پیدا کند و دولت باید در این امر کمک کند.

حقانی تاکید کرد: اولویت امروز برای رفع آلودگی هوا و ترافیک، توسعه مترو است و هرچقدر راه و بزرگراه بدون برنامه اضافه کنیم فایده‌ای ندارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در تهران شورای شهرداری داریم نه شورای شهر، گفت: شورای شهر تهران باید حداقل به میزان محلات تهران نماینده داشته باشد و جای نمایندگان مختلف اصناف نیز در شورای شهر خالی است.

حقانی درباره ارائه فهرست‌های مختلف کاندیداهای شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید یک محدودیتی برای کاندیداهای شورای شهر داشته باشیم، در حال حاضر مردم گمراه شده‌اند که به چه کسی رأی بدهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز