خبرگزاری کار ایران

آقایی خبر داد:

به زودی؛ از ترمینال جنوب تا پایانه خاوران با اتوبوس های BRT

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۱۳

این خط با اتصال خط 4 اتوبوس های BRT به خطوط 2 و 3 این سامانه، نقش مهمی در تکمیل شبکه ای منسجم و یکپارچه خطوط اتوبوس های تندرو در تهران دارد و می تواند روزانه حجم قابل توجهی از سفرهای شهری را تحت پوشش قرار دهد.

ایلنا: مدیرکل مهندسی و ایمنی ترافیک معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه عملیات اجرایی احداث خط 8 اتوبوس های تندرو رو به اتمام است گفت: به زودی این خط حدفاصل ترمینال جنوب تا پایانه خاوران به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایلنا، حسن آقایی با بیان این مطلب اظهار کرد: خط 8 اتوبوس های تندرو حدفاصل ترمینال جنوب تا پایانه خاوران به طول حدود 5/7 کیلومتر در دست احداث قرار دارد که این خط به زودی تکمیل و آماده بهره برداری خواهد شد.

وی ادامه داد: این خط با اتصال خط 4 اتوبوس های BRT به خطوط 2 و 3 این سامانه، نقش مهمی در تکمیل شبکه ای منسجم و یکپارچه خطوط اتوبوس های تندرو در تهران دارد و می تواند روزانه حجم قابل توجهی از سفرهای شهری را تحت پوشش قرار دهد.

آقایی با بیان اینکه خط 8 اتوبوس های تندرو 2 ایستگاه مبدا و مقصد و 5 ایستگاه بین راهی دارد گفت: جداسازی کل مسیر در این خط صورت گرفته است و کف سازی ایستگاه ها نیز در دست اجرا است. همچنین سرپناه یکی از ایستگاه نصب شده است.

وی تاکید کرد: یکی از نکات مهم و حائز اهمیت در این خط این است که فضاهای سبز در مسیر خط و ایستگاه ها کاملا حفظ شده است و به همین دلیل زیبایی و جلوه خاصی در مسیر خط وجود دارد.

مدیرکل مهندسی و ایمنی ترافیک معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تاکید براینکه هیچ درختی در مسیر بزرگراه بعثت و خط 8 اتوبوس های تندرو جابه جا نشده است گفت: ایستگاه های این خط در وسط و رفوژ میانی مسیر واقع شده است و تلاش شده تا مجموعه اقدامات در این خط به بهترین شکل ممکن صورت گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز