خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش نشانی به ایلنا خبر داد:‌

نجات 15 نفر در آتش سوزی یك مجتمع مسکونی

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۳۰

آتش سوزی در یک ساختمان 5 طبقه 10 واحدی رخ داده است. در طبقه منفی یک این ساختمان به دلیل روشن بودن اجاق سونای خشک و وجود اجناس قابل اشتغال آتش سوزی ایجاد می‌شود.

ایلنا:‌ سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از وقوع آتش در یك ساختمان خبر داد و گفت: آتش نشانان با مهار آتش سوزی 15 نفر را از محاصره دود نجات دادند.

جلال ملکی در گفت و گو با ایلنا، با بیان اینكه ساعت 1:20 دقیقه بامداد امروز وقوع آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی در خیابان منظریه جنوبی به سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد، افزود‌: بلافاصله چهار ایستگاه همراه نردبام و خودروی تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: آتش سوزی در یک ساختمان 5 طبقه 10 واحدی رخ داده است. در طبقه منفی یک این ساختمان به دلیل روشن بودن اجاق سونای خشک و وجود اجناس قابل اشتغال  آتش سوزی ایجاد می‌شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با اشاره به اینكه دود زیادی به دلیل این حادثه در ساختمان جمع شده بود، اظهار كرد:‌ ساکنان طبقات بالایی ساختمان به دلیل دود زیاد در محاصره دود بودند كه آتش نشانان با استفاده از نردبام  15 نفر از ساکنان این مجتمع را از  دود خارج می‌كنند.

ملكی با اشاره به اینكه این حادثه تلفات جانی نداشته است، تصریح كرد:‌ عملیات در  ساعت 3:18 دقیقه بامداد پایان یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز