خبرگزاری کار ایران

دبیر مجمع معتمدین محلات شهر تهران؛

باید اصلح ها به شورای شهر راه یابند، نه چهره‌ها

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۰۷

به شدت مخالفیم که شورای سیاسی داشته باشیم چون این گونه شوراهای سیاسی به مردم و شهر ضربه می زند چون یک نهاد اجتماعی است و خود مردم باید بر امور خود نظارت کنند.

ایلنا: دبیرمجمع معتمدین محلات شهر تهران گفت: نظارت برعملکرد شهرداری، مدیریت شهری و استفاده از همه ظرفیت و پتانسیل ها در مدیریت شهری از مهمترین نکات کلیدی است که مجمع ما بر روی آن تاکید دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امیر قاسمی با اشاره به انتخابات شوراها و ریاست جمهوری که تا چند روز دیگر برگزار می شود گفت: اگر چه سایه انتخابات ریاست جمهوری بر انتخابات شورای شهر می افتد ولی باید به این موضوع توجه شود که شورای شهر نهادی اجتماعی است و تلاش در حداکثر استفاده از ظرفیت و توانایی همه کسانی را دارد که می توانند شهر را به خوبی اداره کرده و وارد عرصه رقابت شوند.

وی با بیان اینکه تشکل ما نظام یافته و ساختارمند است بر ضرورت پرشور بودن انتخابات و معرض اصلح ها به مردم تاکید کرد.

قاسمی با بیان اینکه باید تلاش کنیم که بهترین ها به مردم معرفی شده و روانه شورای شهروند اظهار کرد: نام ما معتمدین محلات شهر تهران است و حداکثر توان خود را گذاشتیم که اصلح ها برای شورای شهر انتخاب کنیم نه چهره ها را.

دبیر کل مجمع معتمدین محلات شهر تهران با تاکید بر بالا بردن مشارکت مردم در حوزه مدیریت شهری تصریح کرد: به شدت مخالفیم که شورای سیاسی داشته باشیم چون این گونه شوراهای سیاسی به مردم و شهر ضربه می زند چون یک نهاد اجتماعی است و خود مردم باید بر امور خود نظارت کنند.

قاسمی در بخشی از سخنان خود با اشاره به اینکه در بحث مدیریت یکپارچه شهری در تهران با مشکل مواجه هستیم گفت: نبود مدیریت یکپارچه شهری ظرفیت ها و سرمایه ها را به هدر می دهد که البته این به معنی خوب بودن مدیریت متمرکز نیست بلکه اعتقادما این است که باید همه جاهایی که خدماتی ارایه می دهد مشترکا با هم فعالیت کرده و توافق وهمکاری برای ارایه خدمات بهتر به مردم کنند.

قاسمی با بیان اینکه نهادها و ارگان هایی در شهر تهران وجود دارند که در مباحث فرهنگی فعالیت هایی متناقض انجام می دهند گفت:‌ مجمع معتمدین محلات شهر تهران تمام تلاش خود را برای ورود بهترین ها واصلح ها به شورای شهر انجام می دهد.

وی با بیان اینکه مجموعا 374 محله در شهر تهران داریم تاکید کرد: باید شورایاری به شورای محلات تبدیل شود و همه ابزار و امکانات به کارگرفته شود که ما بتوانیم در همه حوزه های اجتماعی، فرهنگی و بقیه حوزه ها در شهر تهران ورود پیدا کنیم که در نهایت بتوانیم به توسعه پایدار مورد نظر همه برسیم.

دبیر کل مجمع معتمدین محلات شهر تهران با تاکید براینکه دسترس مردم به نمایندگانشان بسیار مهم و ضروری است گفت: در حال حاضر این دسترسی کم است در صورتی که شورای شهر و نمایندگان باید برای مردم سهل الوصول باشند و نباید در این میان شکافی وجود داشته باشد و ما براین موضوع تاکید داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز