خبرگزاری کار ایران

در پانصد و پنجاهمین جلسه علنی شورای شهر؛

لایحه ساماندهی وضعیت سیما و منظر شهری تصویب شد

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۹۴

لایحه پیشنهاد به دولت و مجلس برای کمک به تامین اعتبار مورد نیاز حمل و نقل و ترافیک شهر تهران در سال 92 بررسی و به تصویب رسید / بعید می دانم این لایحه تاثیری در مجلس داشته باشد.

ایلنا: در جلسه امروز لایحه ساماندهی وضعیت سیما و منظر شهری و کیفیت محیطی شهری تهران بررسی و به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جلسه علنی امروز بررسی لایحه پیشنهاد به دولت و مجلس برای کمک به تامین اعتبار مورد نیاز حمل و نقل و ترافیک شهر تهران در سال 92 بررسی و به تصویب رسید.

مهدی چمران رئیس شورای شهر در این باره گفت: هر چه سریع تر این لایحه را امروز به مجلس ارسال کنید تا در کنار بررسی بودجه به پیشنهادات شورا نیز توجه شود البته بعید می دانم که تاثیری داشته باشد.

همچنین در جلسه امروز لایحه ساماندهی وضعیت سیما و منظر شهری و کیفیت محیطی شهری تهران بررسی و به تصویب رسید.

حسن بیادی در ارتباط با این مساله گفت: پیشنهاد می کنم مواردی را که در این لایحه مطرح شده است را در سطح ملی ببینیم و با مطرح و تصویب آن در شورای عالی استان و شورای عالی شهرسازی کمک کنیم تا توجه به نما و منظر شهری از طریق دولت نیز پیگیری شود.

وی ادامه داد: معماری شهر تهران وضعیت مناسبی ندارد و باید مدیریت شهری نسبت به آن تلاش بیشتری داشته باشد. برای نمونه باغ موزه کتاب، معماری مناسبی ندارد. اگرچه تمام فضای آن به صورت شیشه طراحی شده است و زیباست اما متناسب با معماری ما نیست.

مهدی چمران نیز در این باره گفت: پیش از این بارها درباره معماری اسلامی و نمای ساختمان ها بحث و گفتگو شده اما نتیجه بخش نبوده است اما امیدواریم این بار به نتیجه دست یابیم.

در جلسه علنی امروز یک فوریت لایحه تعیین حق بهره برداری غرفه‌ها به تفکیک نوع کاربری در بازارهای میادین میوه و تره‌بار و فرآورده های کشاورزی مطرح و به تصویب رسید.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز