خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

پلی که ساخت آن در کشور 6 سال طول می کشد در تهران 6 ماهه ساخته می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۷۲

مردم اقصی نقاط کشور آرزو دارند پایتخت کشورمان آباد و پیشرفته باشد، ضمن این که امیدوارند شهرهای آن ها نیز به آبادنی و پیشرفت تهران برسد.

ایلنا: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: آقای قالیباف از زمان عهده‌دار شدن مسئولیت شهرداری تهران، اقدامات بی نظیری را انجام داده که نه تنها برای شهر تهران بلکه برای کل کشور ضرورت داشته است.

به گزارش ایلنا، حسین گروسی افزود: تعداد مدیران خلاق و مبتکر در کشور ما محدود است و آقای قالیباف از معدود مدیرانی هستند که خلاقیت و نوآوری ایشان در تمامی حوزه‌ها کاملاً مشهود است.

وی با اشاره به تجربیات موفق مدیریت شهری تهران در حوزه‌های حمل و نقل و ترافیک، زیباسازی و راه‌سازی اظهار کرد: سرعت بالای پروژه‌های شهری و برای نمونه احداث یک پل در مدت 6 ماه، نشان دهنده استفاده از فن‌آوری روز و زمان‌بندی صحیح است.

گروسی با بیان این که پلی که ساخت آن در نقاط مختلف کشور 6 سال به طول می‌انجامد در تهران 6 ماهه ساخته می‌شود، تصریح کرد: مردم اقصی نقاط کشور آرزو دارند پایتخت کشورمان آباد و پیشرفته باشد، ضمن این که امیدوارند شهرهای آن ها نیز به آبادنی و پیشرفت تهران برسد.

وی با اشاره به این که تهران بر اساس اصول علمی اداره و مدیریت ‌شده و الگوی خوبی برای تمام نقاط کشور محسوب می‌شود، اضافه کرد: به عنوان نمونه توسعه مترو در تهران باعث رونق این صنعت در سایر کلان شهرهای کشور و نیز شهرهای اطراف تهران از جمله ورامین، شهر قدس و ملارد شده است.

گروسی با بیان این که یکی از ملاک‌های اصلی برای مدیریت کشور گذشته‌ای موفق است که برای همه مردم قابل مشاهده باشد، گفت: فردی که کارنامه خود را ارائه داده، مدیر و مدبر بوده و با انگیزه و پر توان است، می‌تواند مدیر موفقی برای کل کشور باشد.

وی با ذکر این نکته که مردم ایران با هوش هستند و دیگر دنبال آزمون و خطا نمی‌روند، افزود: از آن جا که سرعت رشد علم در کشور ما بسیار بیشتر از میانگین جهانی اما سرعت عملیاتی کردن نتایج پیشرفت‌های علمی بسیار کمتر از میانگین جهانی است، آسیب‌شناسی دوران گذشته مدیریت کشور ضرورت دارد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان با تاکید بر این که در کشور ما برنامه دقیقی برای تبدیل علم به عمل وجود ندارد، خاطرنشان کرد: در این زمینه مشکلات عدیده‌ای وجود دارد و مسئولان باید تلاش کنند تا کشورمان در تمامی زمینه‌ها ترقی کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز