خبرگزاری کار ایران

سید مناف هاشمی:‌

اعضای شورای شهر تهران حق گله ندارند

asdasd
کد خبر : ۷۱۱۵۲

تخلفات در این دوره مدیریت شهری کاهش یافته است/ باید زنان در کنار مردان از سهم مساوی در مسائل رفاهی، فرهنگی و خدماتی شهر بهره مند شوند.

ایلنا: معاون سابق شهردار تهران و كاندیدای دور چهارم شورای شهر تهران، گفت: اعضای كنونی شورای شهر تهران از اختیارات قانونی‌شان اطلاع ندارند آنها حق گله ندارند.

سیدمناف هاشمی در گفتگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه شوراها دارای اختیارات قانونی متعددی هستند اعلام کرد متاسفانه اعضای کنونی شورای شهر اطلاع دقیقی از اختیارات قانونی خود ندارند و از این رو شاهد آن هستیم که در صحن علنی شورا به جای استفاده از ظرفیت های قانونی از شهرداری گله می کنند که در فلان منطقه خلاف شده است.

وی ادامه داد: اعضا حق گله ندارند آنها می توانند قانون را اجرا کنند کسی که نماینده مردم است باید بداند که از ظرفیت های قانونی استفاده کند و با اعمال قانون مانع از تخلف شود.

معاون سابق شهردار تهران که هم اکنون برای دور چهارم شورای شهر کاندیدا شده است با بیان اینکه تخلفات در این دوره مدیریت شهری کاهش یافته است افزود: شفافیت مالی و عملکرد مدیریت شهری در این دوره رشد قابل قبولی داشته است.

مناف هاشمی با اشاره به اینکه به دنبال آن هستم تا زنان در کنار مردان از سهم مساوی مسائل رفاهی، فرهنگی و خدماتی شهر بهره مند شوند گفت: شهر یک موجود زنده است و آلودگی هوا، توسعه حمل و و نقل عمومی توجه به فعالیت های عمرانی و اجرای دقیق طرح تفصیلی و طرح جامع اولویتم درصورت ورود به شوراهاست.

وی با بیان اینکه سال‌هاست در مدیریت شهری خدمت می‌کنم و به قوانین مورد نیاز آگاه هستم اعلام کرد: باید قوانین طرح تفصیلی و طرح جامع اجرا شود بدون شک به عنوان یک عضو در صورت ورود در برابر اجرای طرح تفصیلی کوتاهی نمی کنم و اگر لازم باشد در برابر اعضای دیگر می ایستم. اجرای قانون، حذف رانت و سواستفاده از عدم اجرای طرح ها و حذف بی برنامگی را با جدیت پیگیری می کنم.

وی با اشاره به اینکه عملکرد دور سوم شوراها در مقایسه با دو دوره گذشته مناسب است گفت: خیلی از موارد در دور چهارم شوراها باید حل شود.

مناف هاشمی با اشاره به اینکه با اجازه شهردار کاندیدا شوراها شده‌ام اعلام کرد: در حال تهیه لیستی به نام حامیان دولت هستیم و من نیز به عنوان یکی از اعضای این لیست هستم.

وی درباره حضور چهره های ورزشی و فرهنگی در شوراها نیز گفت: شهر به ورزش و هنرمند نیز نیاز دارد اما ورود تمام چهره ها و اختصاص بخش اعظم کرسی های شورا به نفع مردم نیست بلکه باید متخصصان به اداره امور شهری بپردازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز