خبرگزاری کار ایران

نصب تندیس استاد شهریار در پارک بهجت آباد

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۷۰

از مجموعه مقالات ارائه شده به دبیرخانه 12 کتاب آماده چاپ است که 5 عنوان توسط شهرداری تهران چاپ و در همایش در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. 7 کتاب نیز آماده رونمایی و چاپ است.

ایلنا: همزمان با برگزاری نخستین کنگره بین المللی استاد شهریار، از تندیس این شاعر بزرگ در پارک بهجت آباد منطقه 6 رونمایی خواهد شد.

به گزارش ایلنا، عباداله فتح الهی مسئول ستاد اجرایی کنگره و شهردار منطقه 19 به تشریح برنامه های این کنگره پرداخت و افزود: این کنگره در دو روز 18 و 19 اردیبهشت برگزار می شود.

فتح الهی با اشاره به اینکه ستاد اجرایی کنگره استاد شهریار یک سال قبل توسط دوستداران وی تشکیل شده است تصریح کرد: شهرداری تهران متولی اجرای این کنگره شد تا با پتانسیل مناسبی این مراسم برگزار شود.

به گفته وی به همت اساتید و دوستداران استاد شهریار در داخل و خارج از ایران نزدیک به 750 مقاله به دبیرخانه ارسال شد که 37 مقاله پذیرفته و چاپ شده اند. 17 مقاله نیز توسط اساتید ارائه خواهد شد. همچنین 6 مقاله خارجی از کشورهای آلمان، پاکستان، تاجیکستان، آذربایجان، ترکیه و هلند و 11 مقاله نیز توسط شخصیتهای علمی وادبی داخل کشور نگارش شده است.

فتح الهی افزود: از مجموعه مقالات ارائه شده به دبیرخانه 12 کتاب آماده چاپ است که 5 عنوان توسط شهرداری تهران چاپ و در همایش در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. 7 کتاب نیز آماده رونمایی و چاپ است.

گفتنی است سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید محمود مرعشی، ارائه مقالات علمی توسط اساتید ایرانی و خارجی، نقل اشعار ترکی و فارسی و نیز اجرای موسیقی سنتی فارسی و آذری از برنامه های اجرایی این کنگره است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز