خبرگزاری کار ایران

نخستین بوستان بانوان غرب تهران احداث می شود

کد خبر : ۶۷۳۵۷

به منظور غنی سازی اوقات فراغت زنان و خانواده مجموعه شهربانو درغرب تهران احداث وآماده بهره برداری شد.

ایلنا: به همت شهرداری منطقه5 نخستین بوستان بانوان غرب تهران در میدان شهران احداث می شود.

به گزارش ایلنا، عباس بابازاده،قائم مقام شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: احداث فضاهای اختصاصی مناسب برای ورزش و تفریح بانوان از ضروریات جامعه شهری است که در همین راستا احداث بوستان مادران در قالب اولویت طرح های منطقه اجرا می شود.

وی افزود:با توجه یه سیاست های مدیریت شهری درسرمایه گذاری دربحث ارتقای سلامت شهروندان خصوصا بانوان احداث فضای مناسب برای ارتقای نشاط،شادابی وسلامت بانوان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود:برهمین اساس جانمایی احداث بوستان مادران صورت گرفته وبراساس ویژگی های پیش بینی شده این فضا در شهران احداث می شود.

به گفته بابازاده طبق برنامه زمانبندی شده در سال 92 احداث و بانوان غرب تهران صاحب بوستان اختصاصی می شوند.

وی درادامه به احداث مجموعه فرهنگی وورزشی بانوان اشاره کردوافزود: به منظور غنی سازی اوقات فراغت زنان و خانواده مجموعه شهربانو درغرب تهران احداث وآماده بهره برداری شد.

وی افزود: این مجموعه در4200 متر مربع مساحت و در 3 طبقه با کاربری های متعدد آموزشی، فرهنگی، تفریحی، هنری و ورزشی ویژه خانم ها طراحی ودرحال اجرااست.

قائم مقام شهردار گفت: مجتمع شهربانو درضلع جنوب بزرگراه همت خیابان شهید اسلامی، میدان الغدیر درحال احداث است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز