خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح عملیاتی مانور اطفاء حریق، پناهگیری صحیح و تخلیه امن در منطقه ۲۱

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۶۶

در راستای این حادثه فرضی اعلام موضوع به آتش نشانی، ستاد مدیریت بحران منطقه، معاونت زیست محیطی و خدمات شهری، نماینده جمعیت هلال احمر، عوامل اورژانس از طریق بی‌سیم منطقه صورت گرفت.

ایلنا: مشاور زیست محیطی شهردار منطقه ۲۱ گفت: مانور زیست محیطی در اثر وقوع زلزله که در پی آن انشعاب گاز ساختمان منجر به انفجار و وقوع حریق می‌شود طی عملیاتی در راستای اطفاء حریق، پناهگیری صحیح و تخلیه امن برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱، فرزاد کلانتری با بیان اینکه این مانور با پیش فرض وقوع زلزله و در پی آن انفجار و حریق لوله گاز و بروز نقص فنی در سیستم آسانسور ساختمان و مصدومیت ۵ نفر از پرسنل برگزار شد بیان کرد: در راستای این حادثه فرضی اعلام موضوع به آتش نشانی، ستاد مدیریت بحران منطقه، معاونت زیست محیطی و خدمات شهری، نماینده جمعیت هلال احمر، عوامل اورژانس از طریق بی‌سیم منطقه صورت گرفت.

وی افزود: پس از حضور این افراد در مکان وقوع حادثه دستور شروع عملیات از سوی قائم مقام منطقه صادر و در ادامه موضوع وقوع این حادثه به نماینده شرکت گاز منطقه اعلام شد.

مشاور زیست محیطی شهردار منطقه ۲۱ ادامه داد: پس از اعلام موضوع به عوامل دخیل در این مانور هماهنگی‌های لازم با پلیس راهور ونیروی انتظامی منطقه، نماینده کلانتری ۱۵۰ تهرانسر، به عمل آمد و از سوی ستاد مدیریت بحران منطقه نیز کار‌شناس به محل حادثه اعزام و همچنین برای اعزام واترجت و تانکر آب از طریق شهردار ناحیه به واحد موتوری سنگین دستوراتی ابلاغ شد.

کلانتری در پایان تصریح کرد: پس از انجام این اقدامات مراحل پناهگیری صحیح و تخلیه امن با هماهنگی کمیته مدیریت بحران با رسیدن نیروهای آتش نشانی به محل و شروع عملیات تخصصی‌‌ رها سازی از آسانسور و اطفاء حریق انجام و با رسیدن نیروهای هلال احمر و اورژانس عملیات جستجو و نجات و تریاژ و انتقال مصدومین به مراکز درمانی صورت گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز