خبرگزاری کار ایران

سنندجی خبر داد:

احداث خط جدید اتوبوس‌های BRT از شهرری تا مینی سیتی

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۰۴

این خط به طول حدود ۳۳ کیلومتر در مسیر بزرگراه امام علی (ع) احداث خواهد شد و ضمن اینکه گامی دیگر در تکمیل شبکه اتوبوس‌های تندرو به حساب می‌آید می‌تواند نقش به سزایی در کاهش ترافیک و تسهیل تردد شهروندان در شهر داشته باشد.

ایلنا: مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه از احداث خط جدیدی از سامانه اتوبوس‌های تندرو (BRT) در پایتخت خبر داد و گفت: خط جدیدی از اتوبوس‌های تندرو در مسیر بزرگراه امام علی (ع) در دست احداث قرار دارد که این خط از شهرری آغاز و تا مینی سیتی ادامه خواهد یافت.
به گزارش ایلنا، پیمان سنندجی با بیان این مطلب اظهار کرد: همزمان با تکمیل و بهره برداری از بزرگراه امام علی (ع) خط جدیدی از اتوبوس‌های BRT در این مسیر به بهره برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: این خط به طول حدود ۳۳ کیلومتر در مسیر بزرگراه امام علی (ع) احداث خواهد شد و ضمن اینکه گامی دیگر در تکمیل شبکه اتوبوس‌های تندرو به حساب می‌آید می‌تواند نقش به سزایی در کاهش ترافیک و تسهیل تردد شهروندان در شهر داشته باشد.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه خاطر نشان کرد: عملیات عمرانی خط ۸ اتوبوس‌های تندرو حدفاصل ترمینال جنوب تا خاوران نیز به اتمام رسیده و این خط به زودی به بهره برداری رسمی خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه در مسیر بزرگراه صدر نیز خط جدیدی از اتوبوس‌های BRT احداث خواهد شد گفت: با احداث این خطوط شبکه خطوط اتوبوس‌های BRT در تهران تکمیل می‌شود و این خطوط به شبکه‌ای منسجم و به هم پیوسته تبدیل خواهند شد.

سنندجی تاکید کرد: همزمان با بهره برداری و تکمیل بزرگراه‌های صدر و امام علی (ع)، خطوط اتوبوس‌های تندرو در مسیر این دو بزرگراه نیز به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه در پایان در خصوص ورود سری جدید اتوبوس‌های دوکابین خارجی به ناوگان گفت: ۳۰۰ دستگاه اتوبوس دوکابین در حال ترخیص از گمرک و حمل به سمت تهران است که این اتوبوس‌ها به طور کامل با هزینه شهرداری تهران خریداری شده است.

وی تصریح کرد: اتوبوس‌های جدید در خطوط در دست احداث و سایر خطوط اتوبوس‌های BRT به کارگیری خواهند شد تا بتوانیم خدمات رسانی مناسبی به شهروندان داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز