خبرگزاری کار ایران

بازدید ۴۰۰ هزار نفر از مسافران پایتخت از برج میلاد

asdasd
کد خبر : ۵۹۳۲۴

تنها در روز ۱۳ فروردین ماه ۲۱ هزار و ۶۷۹ نفر از شهروندان و مسافران از جشنواره نوروزی برج میلاد تهران و بلند‌ترین برج کشور بازدید داشته‌اند.

ایلنا: آمار بازدید از برج میلاد تهران در سال جدید و همچنین جشنواره نوروزی بلند‌ترین برج کشور به بیش از ۴۰۰ هزار نفر رسید.

به گزارش ایلنا، فرزاد هوشیار پارسیان مدیرعامل برج میلاد تهران با بیان این مطلب گفت: استقبال شهروندان و مسافران نوروزی از برنامه‌های جشنواره نوروزی برج میلاد تهران و همچنین بازدید از این برج بسیار خارج از انتظار بوده است.

وی با اشاره به آمار افزایش بازدید از برج میلاد تهران نسبت به نوروز گذشته افزود: شهروندان و مسافران نوروزی پایتخت استقبال خوبی از برنامه‌ها داشته به گونه‌ای که از ابتدای سال تا روز ۱۳ فروردین ماه ۴۰۱ هزار ۸۹۲ نفر از برج میلاد تهران بازدید کرده‌اند، این در حالی است که در نوروز گذشته تا پایان جشنواره نوروزی ۱۶۰ هزار نفر از این برج بازدید کرده بودند.

به گفته هوشیار پارسیان تنها در روز ۱۳ فروردین ماه ۲۱ هزار و ۶۷۹ نفر از شهروندان و مسافران از جشنواره نوروزی برج میلاد تهران و بلند‌ترین برج کشور بازدید داشته‌اند.

مدیرعامل برج میلاد تهران درباره استقبال گردشگران خارجی نیز گفت: با توجه به اینکه برج میلاد تهران یکی از شش برج بلند دنیا معروف است بسیاری از گردشگران خارجی تمایل بسیار زیادی به بازدید از این برج دارند و در ایام نوروز نیز تا روز ۱۲ فروردین ماه ۱۱۴ نفر به بازدید از این برج امده‌اند.

وی با اشاره به اینکه جشنواره نوروزی برج میلاد تهران از ۲۵ اسفند ماه برگزار شده است، توضیح داد: آمار بازدیدکنندگان جشنواره از ابتدای زمان برگزاری ۴۲۱ هزار و ۳۲۴ نفر است و امیدواریم تا پایان برگزاری جشنواره که روز ۱۶ فروردین ماه باشد، شاهد استقبال گسترده‌تر شهروندان و مسافران نوروزی باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز