خبرگزاری کار ایران

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران به ایلنا خبر داد؛

تكمیل بزرگراه آزادگان تا پایان امسال

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۲۴

تنها مشکل ما در بزرگراه آزادگان نحوه اتصال بزرگراه‌های جدید با بخش قدیمی آن است همچنین حذف دور برگردان‌های موجود و ایجاد دوربرگردان‌های جدید از دیگر مواردی است که نیاز به دقت عمل دارد.

ایلنا: معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، گفت: تا پایان سال جاری ۷ کیلومتر باقی مانده از بزرگراه  آزادگان نیز به بهره برداری می‌رسد.

مازیار حسینی در گفت‌و‌گو با ایلنا، با بیان اینکه پروژه بزرگراه آزادگان رو به اتمام است، افزود: پیش از این ۱۰ کیلومتر از این بزرگراه به بهره برداری رسیده بود و تنها ۷ کیلومتر آن باقی مانده است.

وی با بیان اینکه تا پیش از اتمام سال جاری ۷ کیلومتر باقی مانده زیر بار ترافیک می‌رود، تاکید کرد: ‌تنها مشکل ما در این بزرگراه نحوه اتصال بزرگراه‌های جدید با بخش قدیمی آن است همچنین حذف دور برگردان‌های موجود و ایجاد دوربرگردان‌های جدید از دیگر مواردی است که نیاز به دقت عمل دارد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه هم‌اکنون حذف این دوربرگردان‌ها آغاز شده است، گفت: با جانمایی درست در دوربرگردان‌های مورد نیاز برای آزادگان دوربرگردان‌های اضافی حذف می‌شود.

حسینی درباره هزینه تمام شده پروژه آزادگان، افزود: ‌ پس از اتمام کار، هزینه طرح نیز اعلام می‌شود اما تلاش شهرداری تهران این است که با بهره برداری از بزرگراه آزادگان تردد شهروندان به مسیرهای جنوبی و بهشت زهرا را سهولت بخشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز