خبرگزاری کار ایران

ساماندهی پایانه‌های حمل و نقل عمومی شرق در طرح فصل همدلی

کد خبر : ۵۰۵۴۴

نصب انواع تابلوهای ترافیکی و مرمت آن‌ها، مرمت و نصب گاردریل، اصلاح، مرمت و نصب سرپناه و مرمت پلهای عابر پیاده، خط کشی عابر پیاده و خط کشی محوری، مرمت و نصب تابلوهای راهنمای مسیر و مرمت و نصب بشکه، استوانه و نرده‌های ایمنی از جمله برنامه‌هایی است که همزمان با طرح استقبال از فصل همدلی در این منطقه اجرا می‌شود.

ایلنا: شهردار منطقه ۸ از ساماندهی پایانه‌های حمل و نقل عمومی در شرق تهران، در راستای اجرای طرح فصل همدلی خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد مهدی شادالوئی با اعلام این مطلب گفت: ساماندهی پایانه‌های حمل و نقل عمومی، ایمن سازی معابر پر تردد، افزایش ساعات کار حمل و نقل عمومی با توجه به افزایش سفرهای درون شهری از جمله برنامه‌های اجرایی معاونت حمل و نقل و ترافیک در آستانه نوروز است.

وی افزود: نصب انواع تابلوهای ترافیکی و مرمت آن‌ها، مرمت و نصب گاردریل، اصلاح، مرمت و نصب سرپناه و مرمت پلهای عابر پیاده، خط کشی عابر پیاده و خط کشی محوری، مرمت و نصب تابلوهای راهنمای مسیر و مرمت و نصب بشکه، استوانه و نرده‌های ایمنی از جمله برنامه‌هایی است که همزمان با طرح استقبال از فصل همدلی در این منطقه اجرا می‌شود.

شادالوئی به بهسازی و رفع نواقص در ایستگاههای اتوبوس واقع در منطقه ۸ اشاره کرد و عنوان داشت: به منظور رفاه حال شهروندان این امر با سرعت بیشتری در طرح فصل همدلی صورت می‌گیرد.

شهردار منطقه ۸ گفت: بهسازی و آماده سازی وضع موجود پایانه‌ها، شناسایی گره‌های ترافیکی، شناسایی نقاط تجمع مسافر، رفع سد معبر از مقابل مراکز تجاری به منظور روان سازی ترافیک همچنین تامین روشنایی ایستگاههای اتوبوس و پل‌های هوایی عابر پیاده و... از دیگر برنامه‌های اجرایی پیش از فرا رسیدن سال جدید خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز