خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل سازمان زیبا سازی در گفت‌وگو با ایلنا:‌

ساماندهی تابلوهای شهر ۲۰۰ میلیارد تومان بودجه نیاز دارد

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۴۶

در بخش ساماندهی تابلوهای اصناف خلاء قانونی نداریم اگرچه در برخی از موارد ناقصی دارند / نمونه موفق ساماندهی اصناف در میدان امام حسین (ع) است که در آن ۱۲۰ تابلو ساماندهی شد و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

ایلنا:‌ مدیر عامل سازمان زیبا سازی شهرداری تهران، گفت:‌ برآورد ما برای ساماندهی تمامی تابلوهای اصناف ۲۰۰ میلیارد تومان است که البته با توجه به وضعیت اقتصادی موجود هزینه این طرح چندبرابر می‌شود.

سید محمدجواد شوشتری در گفت‌و‌گو با ایلنا، با بیان اینکه تابلوهای اصناف از هیچ قانون خاصی تبیعت نمی‌کنند در حالی که قوانین آن مشخص است، تاکید کرد: ‌در بخش ساماندهی تابلوهای اصناف خلاء قانونی نداریم اگرچه در برخی از موارد ناقصی دارند.

وی با بیان اینکه باید شهرداران مناطق دقت بییشتری در نصب تابلو‌ها داشته باشند‏، تاکید کرد: ‌ نمونه موفق ساماندهی اصناف در میدان امام حسین (ع) است که در آن ۱۲۰ تابلو ساماندهی شد و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

مدیر عامل سازمان زیبا سازی با بیان اینکه نمی‌توانیم ورود جدی به ساماندهی تابلوهای اصناف داشته باشیم‏، گفت: برآورد ما برای ساماندهی تمامی تابلوهای اصناف ۲۰۰ میلیارد تومان است که البته با توجه به وضعیت اقتصادی موجود هزینه این طرح چند برابر می‌شود.

شوشتری همچنین خاطر نشان کرد: ‌ از آنجا که ساماندهی اصناف بسیار طرح پرهزینه و سنگین است از این رو بهتر است ما در ارائه مجوز به اصناف بیشتر دقت کنیم.

مدیر عامل سازمان زیبا سازی با بیان اینکه تابلوی اصناف مساله شخصی است، افزود: در شهر تهران چندین میلیون صنف وجود دارد که ساماندهی آن هزینه بر و زمانبر است از طرفی ما نمی‌توانیم مانع از درآمدزایی کاسبان به دلیل ساماندهی تابلو‌ها شویم.

وی ادامه داد: ‌ اعتقاد داریم باید با فرهنگ سازی این اقدام عملی شود بدون شک اگر مغازه داران بدانند که با اصلاح و تغییر تابلوی مغازه‌شان فروششان افزایش می‌یابد، شخصا به فکر ساماندهی تابلوی خود می‌افتد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز