خبرگزاری کار ایران

افتتاح ۱۲ طرح عمرانی فرهنگی در منطقه ۱۱

کد خبر : ۴۳۳۶۴

برپایی نمایشگاه عکس پیروزی انقلاب، شب شعر انقلاب اسلامی، مسابقات فرهنگی و ورزشی محلات و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای دهه فجر است.

ایلنا: معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۱۱ تهران با اشاره به برنامه ریزی گسترده در این منطقه برای بزرگداشت ۳۴ امین بهار انقلاب اسلامی از اجرای ۳۰۰ عنوان برنامه ویژه دهه مبارک فجر در این منطقه خبر داد.

به گزارش ایلنا، «محمد کریم لو» با اعلام این خبر گفت: همزمان با دهه مبارک فجر، ویژه برنامه‌هایی در روزهای دهه فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن در منطقه ۱۱ اجرا می‌شود که برگزاری غرفه‌های فرهنگی در سطح منطقه و مسیر برگزاری راهپیمایی از جمله آنهاست.

وی تاکید کرد: برپایی نمایشگاه عکس پیروزی انقلاب، شب شعر انقلاب اسلامی، مسابقات فرهنگی و ورزشی محلات و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای دهه فجر است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۱۱ تهران با اشاره به افتتاح ۱۲ طرح عمرانی – فرهنگی در منطقه ۱۱ تهران طی روزهای تصریح کرد: افتتاح چهار سرای محله، ۱ باب مسجد و ۲ گلدسته مسجد و شش باب زمین چمن مصنوعی از جمله طرح‌های فرهنگی این منطقه است که به زودی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

کریم لو خاطرنشان کرد: همزمان با برنامه‌های ویژه دهه فجر و بهره برداری از طرح‌های عمرانی فرهنگی در سطح این منطقه، اجرای طرح‌های فرهنگی همچون «جشنواره شمسه، شکوفا، سلامت محله، تسنیم و مشکلات نیز در سطح محلات ۱۷ گانه منطقه ۱۱ تهران دنبال می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز