خبرگزاری کار ایران

نصب ۴۰۰عدد چراغ LEDدرمجموعه تفریحی کوهسار

کد خبر : ۴۳۳۶۲

مجموعه تفریحی کوهسار به لحاظ ماهیت جنگلی وهمچنین وجود گلزار شهدای گمنام همواره درتمام فصول میزبان تعداد زیادی ازگردشگران وشهروندان است

ایلنا: شهرداری منطقه ۵ درراستای ارتقای رضایت شهروندان وتامین روشنایی مجموعه گردشگری کوهسار بیش از ۴۰۰ عدد پایه چراغ LED در این مجموعه نصب کرد.

به گزارش ایلنا، مرتضی آدینه معاون امور شهری وفضای سبز منطقه با اعلام این خبر افزود: با توجه به اینکه بوستان‌ها یکی از مهم‌ترین فضاهای تفریحی برای گذران اوقات فراغت شهروندان به شمار می‌آیند تامین روشنایی ونور‌پردازی مناسب مراکز تفریحی از جمله اولویت برنامه‌های منطقه است.

وی با اشاره به استقبال شهروندان از مجموعه کوهسار گفت: این مجموعه به لحاظ ماهیت جنگلی وهمچنین وجود گلزار شهدای گمنام همواره درتمام فصول میزبان تعداد زیادی ازگردشگران وشهروندان است وبا توجه به اهمیت نور‌پردازی درارتقای ایمنی وامنیتی مجموعه طرح نصب چراغ های LEDدردستورکارقرارگرفت.

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه ۵ با اشاره به احداث ۱۰ بوستان جدید در منطقه تصریح کرد: همزمان با عملیات احداث بوستان‌ها، راه اندازی سیستم روشنایی و همچنین شبکه آبرسانی مکانیزه بوستان‌ها نیز در حال انجام است.

وی گفت: به منظور کاهش مصرف انرژی در نور‌پردازی بوستان‌ها از چراغ‌های کم مصرف وخورشیدی استفاده شده است.

معاون شهردار منطقه ۵ درادامه به نصب سیستم روشتایی هوشمند وسولار دربوستان جوانمردان اشاره کردوگفت: در راستای حفظ محیط زیست و کاهش مصرف انرژی طرح استفاده از منابع تجدیدپذیر در نور‌پردازی بوستان جوانمردان اجرا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز