خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت نوسازی اراضی عباس آباد خبر داد؛

پیشرفت ۶۵ درصدی عملیات عمرانی پل طبیعت

asdasd
کد خبر : ۴۳۱۷۶

پل طبیعت یکی شاخص‌ترین پروژه‌های واقع در اراضی عباس آباد است که از نظر فنی و اجرایی، شاخصه‌های سازه و کاربری‌های تعریف شده برای آن در بین طرح‌های کلان مدیریت شهری پایتخت جای داشته و از این رو فعالیت‌های عمرانی آن با جدیت در حال پیگیری است.

ایلنا: مدیر عامل شرکت نوسازی اراضی عباس آباد از پیشرفت ۶۵ درصدی عملیات عمرانی پل طبیعت به عنوان بزرگ‌ترین پل عبور و مرور غیر خودرویی کشور خبر داد و گفت: طبقه دوم این سازه عظیم هم اکنون در حال اجرا و تکمیل است.

به گزارش ایلنا، حجت الله ملاصالحی بیان کرد: پل طبیعت یکی شاخص‌ترین پروژه‌های واقع در اراضی عباس آباد است که از نظر فنی و اجرایی، شاخصه‌های سازه و کاربری‌های تعریف شده برای آن در بین طرح‌های کلان مدیریت شهری پایتخت جای داشته و از این رو فعالیت‌های عمرانی آن با جدیت در حال پیگیری است.

مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد پیشرفت عملیات عمرانی پل طبیعت را مطلوب توصیف کرد و افزود: فعالیت‌های اجرایی این پروژه در سه بعد عمرانی، سازه فلزی و تأسیسات در حال انجام است که در مجموع آخرین گزارش‌ها حاکی از پیشرفت ۶۵ درصدی آن، تکمیل سازه طبقه اول و پیگیری فعالیت‌ها در طبقه دوم است.

وی پل طبیعت را بزرگ‌ترین پل عبور و مرور غیر خودرویی کشور عنوان کرد و یادآور شد: مساحت کلی پل حدود ۷هزار متر مربع و بخش اعظم این پل دو طبقه و در دو قسمت سه طبقه است که در طبقه دوم حدود ۲۸۷۰ متر مربع مساحت خواهد داشت و مسیرهای پیاده روی، دوچرخه سواری، عبور کالسکه، مکث، رستوران و کافی شاپ در آن پیش بینی شده است.

به گفته ملاصالحی شیوه اجرایی این طرح با توجه به نصب، جوشکاری و استفاده از سازه‌های فضایی در ارتفاع ۴۰ متری در کل کشور نادر و منحصر به فرد بوده و با پیشرفت عملیات عمرانی در طبقه دوم پل طبیعت، جلوه این پروژه عظیم در پهنه فضای سبز میانی بزرگراه مدرس نمایان شده است.

مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد تصریح کرد: پل طبیعت اتصال پهنه غربی و شرقی اراضی عباس آباد را بین بوستان‌های آب و آتش و طالقانی برقرار می‌کند با توجه به شاخصه‌های طراحی، سازه و کاربری به یکی از نماد‌های جدید شهر تهران مبدل شده که در حوزه گردشگری شهری و توسعه فضاهای فرهنگی و تفریحی تأثیر قابل توجهی خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز