خبرگزاری کار ایران

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران:

قطره‌ای آب به داخل تونل نیایش نمی‌چکد

asdasd
کد خبر : ۴۲۷۸۴

در سال ۹۰ مجموع طول بزرگراه‌ها از ۳۰۴ کیلومتر به ۴۵۳ کیلومتر رسید و در واقع ۱۵۰ کیلومتر از سال ۸۴ تا سال ۹۰ به طول بزرگراه‌ها در شهر تهران اضافه شد.

ایلنا: معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه تونل نیایش در مدت ۲۳ ماه حفاری و ساخته شده است، گفت: تونل نیایش به گونه‌ای ساخته شده که یک قطره آب به داخل تونل نمی‌چکد.

به گزارش ایلنا، مازیار حسینی در مراسم تقدیر از کارگران و مهندسان شاغل در پروژه تونل نیایش که با حضور شهردار تهران، نایب رئیس شورای شهر و جمعی از شهرداران مناطق تهران در تونل نیایش برگزار شد، اظهار داشت: در سال ۹۱ شهرداری تهران با لطف خداوند و هدایت شهرداری تهران سال استثنایی را رقم زده است.

وی با اشاره به طرح‌های اجرا شده در تهران گفت: مجموع طول بزرگراه‌ها تا سال ۸۴، ۳۰۴ کیلومتر بوده است که این رقم از سال ۸۴ تا ۹۰ و در ۷ سال از مدیریت جدید شهری رشد قابل توجهی را پیدا کرده است.

حسینی خاطر نشان کرد: در سال ۹۰ مجموع طول بزرگراه‌ها از ۳۰۴ کیلومتر به ۴۵۳ کیلومتر رسید و در واقع ۱۵۰ کیلومتر از سال ۸۴ تا سال ۹۰ به طول بزرگراه‌ها در شهر تهران اضافه شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: اما در سال ۹۱ و با همت تمامی مسئولان شهری اتفاق بزرگی رخ داد به طوری که ۱۱۰ کیلومتر در طول سال ۹۱ به مجموع بزرگراه‌ها در شهر تهران اضافه شده است.

حسینی خاطر نشان کرد: در حال حاضر دو تونل در تهران وجود دارد که تونل رسالت و توحید از آن جمله هستند که به زودی و با راه‌اندازی دو تونل جدید (نیاش و امیرکبیر) شهروندان به راحتی می‌توانند در سطح شهر و در بزرگراه‌ها تردد داشته باشند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ادامه داد: طول تونل نیایش و امیرکبیر ۱۲ کیلومتر است که این می‌تواند یک پیامد خوب برای شهروندان و برای تردد آن‌ها در سطح شهر باشد.

وی در ادامه به تلاش کارگران، مهندسان در اجرای تونل نیایش اشاره کرد و گفت: تونل نیایش دارای ویژگی‌های بسیار منحصر به فردی است چرا که این تونل تنها در مدت ۲۳ ماه حفاری و ساخته شده است ضمن اینکه مسیر تونل ۱۰ هزار و ۲۵۲ کیلومتر است و این در حالی است که بیش از ۶ هزار نفر در پروژه نیایش فعالیت کرده‌اند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه تونل نیایش در مدت ۲۳ ماه حفاری و ساخته شده است، گفت: تونل نیایش به گونه‌ای ساخته شده است که یک قطره آب به داخل تونل نمی‌چکد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز