خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس در گفت‌وگو با ایلنا: ‌

مجلس از برگزاری همزمان دو انتخابات نگرانی ندارد

asdasd
کد خبر : ۴۲۴۳۵

دو فوریت اصلاح قانون انتخابات شورا‌ها در حال بررسی و تدوین است و بزودی در صحن علنی مجلس مطرح می‌شود.

ایلنا: رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس گفت: ‌اگر دو انتخابات ریاست جمهوری با شورا‌ها با هم برگزار شود، با توجه به توانمندی‌ها در نظارت و اجرای انتخابات، مشکلی نمی‌بینیم.

امیر خجسته در گفت‌وگو با ایلنا، درباره درخواست شورای عالی استان‌ برای زود‌تر برگزار شدن انتخابان شورا‌ها نسبت به ریاست جمهوری، اظهار کرد: ‌این مساله در کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس در حال برگزاری است اما هنوز نسبت به آن نتیجه‌ای حاصل نشده است.

وی با بیان اینکه دو فوریت اصلاح قانون انتخابات شورا‌ها در حال بررسی و تدوین است، خاطرنشان کرد: ‌ این مساله نیز همچنان در حال بررسی در کمیسیون است و بزودی در صحن علنی مجلس مطرح می‌شود.

رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس در پاسخ به اینکه با توجه به مطرح شدن بودجه سال ۹۲ در مجلس آیا فرصتی برای بررسی این دو فوریت وجود دارد، گفت: ‌ در جلسه‌ای که با حضور رئیس جمهور در اسرع وقت برگزار می‌شود در این باره تصمیم گیری می‌شود.

خجسته تاکید کرد: ‌اگر دو انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌ها با هم برگزار شود، با توجه به توانمندی نظارتی و اجرا در انتخابات، مشکلی نمی‌بینیم البته اگر هم تصویب شود که انتخابات شورا‌ها زود‌تر از ریاست جمهوری برگزار شود باز نیز مشکلی پیش نخواهد آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز