خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با ایلنا:‌

ورود شورا به محدودیت تبلیغات محیطی کالاهای خارجی‌ بی‌ربط است

asdasd
کد خبر : ۴۰۱۸۶

محدودیت یا حتی ممنوعیت تبلیغات محصولات خارجی با شرایط كنونی در كشور دل خوش کنکی بیش نیست/ دولت برای حمایت از تولید داخلی باید واردات را کنترل کنند و بنیان‌ تولید را در کشور تقویت کنند.

ایلنا: عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه با محدودیت تبلیغات محصولات خارجی در كشور مخالفم، گفت:‌ ورود شورای شهر به این مساله بی‌ربط بود.

محمدعلی نجفی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره نظارت شورای شهر بر اجرای مصوبه محدودیت تبلیغات محصولات خارجی در سطح شهر، اظهار کرد: مخالف این محدویت‌ها هستیم و به اعتقاد من شورای شهر موضوع بی‌ربطی را پیگیری می‌کند.

وی با بیان اینکه نظر مقام معظم رهبری در راستای حمایت از تولید ملی، حمایت واقعی و همه جانبه است نه حمایت صوری مانند ممنوعیت تبلیغات محصولات خارجی، تاکید کرد: ‌ من با اصل محدودیت تبلیغات محصولات خارجی مخالف هستم و بر این باورم اگر نیت حمایت از صنعت و محصولات داخلی است باید از راه و روش‌های مناسبتری این کار انجام شود.

عضو شورای شهر تهران همچنین خاطر نشان کرد: ‌ دولت برای حمایت از تولید داخلی باید واردات را کنترل کنند و بنیان‌ تولید را در کشور تقویت کنند.

نجفی صراحتا اعلام کرد: وقتی سراسر کشور را دستگاه‌های گوشی با برند خاص گرفته اشت اگر این برند در سطح شهر تبلیغ نشود چه اتفاقی می‌افتد؟!

وی گفت: ‌ طرح این مسائل و محدودیت یا حتی ممنوعیت تبلیغات محصولات خارجی با این شرایط دل خوش کنکی بیش نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز