خبرگزاری کار ایران

/تکرار/ مصوبه کمیته اضطرار به خاطر افزایش آلودگی هوا؛

تهران شنبه تعطیل است

asdasd
کد خبر : ۳۳۹۷۴

کمیته اضطراری کاهش آلودگی هوای تهران در جلسه ای که بطور فوق‌العاده عصر امروز جمعه تشکیل شد در مورد وضعیت هفته آینده تصمیم گیری کرد.

ایلنا: کمیته اضطراری کاهش آلودگی هوا, شنبه کلیه مدارس و ادارات تهران را تعطیل کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کمیته اضطراری کاهش آلودگی هوای تهران در جلسه ای که بطور فوق‌العاده عصر امروز جمعه تشکیل شد تصمیم به تعطیلی همه ادارات، نهادها، مدارس و دانشگاه های استان تهران به جز اورژانس و مراکز درمانی گرفت.

این جلسه با حضور محمدی زاده معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، مرتضی تمدن استاندار تهران، رئیس سازمان هواشناسی، نماینده وزارت بهداشت، نماینده ارژانس و سایر اعضای کارگروه در محل سازمان محیط زیست در حال برگزاری است.

در این جلسه تصویب شد، اولا اجرای محدودیت طرح زوج و فرد از درب منازل از روز شنبه تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.

همچنین ممنوعیت فروش طرح روزانه ترافیک از شنبه تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.

همچنین تصویب شد، کلیه نیروگاه‌ها و کارخانه‌هایی که از سوخت مازوت استفاده می‌کنند، تا اطلاع ثانوی باید از گاز استفاده کنند.

مصوبه دیگر این کارگروه اذعان دارد: کلیه تمرینات ورزشی و مسابقات ورزشی استان تهران از روز جمعه تا دوشنبه 18 دی لغو شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز