خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون عمران مجلس:

تعطیلی اجباری تهران به کشور خسارت می‌زند

asdasd
کد خبر : ۳۳۳۵۷

آلودگی هوای کلان شهری همچون تهران یک معضل بزرگ محسوب میشود كه بدون شک عوامل انسانی در آن دخیل است لذا تمام مسئولان دولتی، مجلس و شهرداری در ارایه و اجرای راهکارها جهت کاهش آلودگی هوای تهران باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند.

ایلنا: یک عضو کمیسیون عمران مجلس هم زمان با تعطیلی نیمی از مدارس تهران و احتمال تعطیلی کامل پایتخت به دلیل تشدید آلودگی هوا، گفت: تعطیلی اجباری تهران خسارت زیادی را ناخواسته به کل کشور تحمیل می‌کند.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا پشنگ در رابطه با دلیل تشدید آلودگی هوای تهران، اظهار کرد: آلودگی هوای کلان شهری همچون تهران یک معضل بزرگ محسوب میشود كه بدون شک عوامل انسانی در آن دخیل است لذا تمام مسئولان دولتی، مجلس و شهرداری در ارایه و اجرای راهکارهای مناسب جهت کاهش آلودگی هوای تهران باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند.

وی در رابطه با پیشنهاد جا به جایی پایتخت، تاکید کرد: علاوه بر هزینه‌های سنگین مورد نیاز توان اجرایی چنین طرحی از سوی مسئولان محال است با وجود این مدیریت شهری تهران با وجود اوضاع سخت فعلی تلاش بسیاری را در زمینه حمل ونقل عمومی انجام داده و فعالیت‌های قابل توجهی در این زمینه صورت گرفته لذا کمیسیون عمران مجلس برای گسترش متروی تهران بودجه‌ای را در نظز گرفته است.

این نماینده مجلس در مورد سرنوشت بودجه در نظر گفته شده، گفت: این بودجه در اوضاع سیاسی فعلی دچار مشکلاتی شده و تاخیراتی در آن اتفاق افتاده است و باید با احساس می‌ئولیت بیشتری مورد پیگیری قرار بگیرد.

وی ضمن اشاره به موضوع زیر ساخت‌های حمل و نقل عمومی، خاطرنشان کرد: این موضوع فردی نیست و به حساب فرد مورد نظری نوشته نمی‌شود بلکه امری عمومی و در جهت رفاه مردم است و باید فرهنگ سازی لازم در این زمینه صورت گیرد تا دیگر مردم تمایلی به تردد با خودرو‌های غیر استاندارد نداشته باشند.

پشنگ افزود: خودروهای فاقد استاندارد خسارت زیادی را به جامعه وارد می‌کند و از این رو مانند بسیاری از کشورهای توسعه یافته جهان، انجام معاینه فنی در کشور ما به صورت داوطلبانه انجام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز