خبرگزاری کار ایران

۱۲۳ دستگاه اتوبوس BRT در راه تهران

asdasd
کد خبر : ۲۹۹۳۳

این محموله از سفارش ۳۰۰ دستگاه اتوبوس شهرداری تهران است که نسبت به نسل قبلی اتوبوس‌های تولیدی این شرکت از روند بهبود کیفیت و آپشن‌های توسعه یافته تری برخوردار شده است.

ایلنا: از امروز مرحله بارگیری و انتقال ۱۲۳ دستگاه اتوبوس ۱۸ متری خطوط BRT از مجموع ۳۰۰ دستگاه سفارش شهرداری تهران از بندر شیامن چین به مقصد تهران آغاز شد و مابقی نیزآماده انتفال به تهران هستند که در فاز بعدی از همین بندر به تهران ارسال خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین محمد پورزرندی معاون مالی و اداری شهرداری تهران ضمن بازدید از گروه صنعتی «کینگ لانگ» چین و ملاحظه خط تولید اتوبوس‌های این کارخانه از تکمیل سفارش سیصد دستگاه اتوبوس دوکابین (مخصوص خطوط BRT) شهر تهران خبر داد و گفت: این محموله از سفارش ۳۰۰ دستگاه اتوبوس شهرداری تهران است که نسبت به نسل قبلی اتوبوس‌های تولیدی این شرکت از روند بهبود کیفیت و آپشن‌های توسعه یافته تری برخوردار شده است.

پورزرندی در مراسمی که به لحاظ اتمام و آغاز تحویل اتوبوس‌های BRT در بندر شیامن و از سوی شهرداری این شهر ترتیب داده شده بود از بازار بالقوه شهرداری‌های کلانشهر‌های جمهوری اسلامی ایران خبر داد و گفت: انتظار می‌رود طرف‌های چینی با لحاظ نمودن کیفیت بر‌تر و قیمت مناسب‌تر بتوانند زمینه‌های همکاری خود را توسعه بخشند.

اتوبوس‌های دوکابین «کینگ لانگ» با نیروی محرکه، سیستم تعلیق و ترمزM. A. N آلمان محصول مشترک ایران و چین است که هم اینک و بر اساس اقدامات انجام شده با نمونه‌های اروپایی آن به لحاظ کیفیت برابری و به لحاظ قیمت نیز بسیار قابل صرفه‌تر از نمونه‌های مشابه خود است.

برابر تدابیر شهردار تهران مقرر است تا اوایل سال آینده تعداد ۷۰۰ دستگاه اتوبوس دیگر به ناوگان حمل و نقل اتوبوسی شهرداری و شهر تهران افزوده شود. این در حالی است که انتظار می‌رود با توسعه خطوط و تجهیز قطار شهری تهران (مترو) در کنار دیگر وسایل نقلیه عمومی همچون اتوبوس‌های شرکت واحد، حمل و نقل عمومی در کلانشهر تهران سهل‌تر، سریع‌تر و ارزان‌تر صورت پذیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز