خبرگزاری کار ایران

از حدفاصل خیابان جمهوری تا خیابان لبافی‌نژاد؛

خیابان ولیعصر دو ماه مسدود است

کد خبر : ۲۰۷۲۱

براساس درخواست مترو تهران برای خروج دستگاه حفار TBM در خط ۳ بخشی از خیابان ولیعصر (عج) حدفاصل خیابان جمهوری تا خیابان لبافی‌نژاد از ساعت ۲۴ امشب به مدت دو ماه مسدود شده و رانندگان باید از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

ایلنا: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از انسداد بخشی از خیابان ولیعصر (عج) از ساعت ۲۴ امشب به مدت حدود دو ماه خبرداد.

به گزارش ایلنا, سردار حسین رحیمی گفت: براساس درخواست مترو تهران برای خروج دستگاه حفار TBM در خط ۳ بخشی از خیابان ولیعصر (عج) حدفاصل خیابان جمهوری تا خیابان لبافی‌نژاد از ساعت ۲۴ امشب به مدت دو ماه مسدود شده و رانندگان باید از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه خط ویژه شمال به جنوب خیابان ولیعصر (عج) در این محدوده تغییر مسیر خواهد داد، گفت: براین اساس اتوبوس‌هایی که در مسیر شمال به جنوب خیابان ولیعصر (عج) تردد می‌کنند از ساعت ۲۴ امشب باید از خیابان بزرگمهر وارد خیابان وصال شده و پس از آن این مسیر را شمال به جنوب تا خیابان جمهوری طی کرده و پس از آن مجددا وارد خیابان ولیعصر (عج) به سمت جنوب شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود: همچنین اتوبوس‌هایی که از جنوب به شمال خیابان ولیعصر (عج) قصد تردد دارند باید از خیابان جمهوری به سمت شرق تا سردار جنگل (۳۰ تیر) رفته و پس از آن به سمت شمال تا خیابان لبافی ادامه مسیر داده و پس از آن به سمت غرب تا خیابان ولیعصر (عج) و از آنجا از خیابان ولیعصر (عج) به سمت شمال بروند.

رحیمی در خصوص تردد خودروهای شخصی نیز در این محدود گفت: خودروهای شخصی که از جنوب به شمال خیابان ولیعصر (عج) قصد تردد دارند باید به خیابان جمهوری به سمت شرق شده و پس از آن از چهارراه هادی به سمت شمال رفته و از خیابان‌های رازی و تقاطع لبافی مجددا به سمت غرب تا چهارراه ولیعصر (عج) و پس از آن خیابان ولیعصر (عج) به سمت شمال ادامه مسیر دهند.

وی با تاکید بر اینکه براساس اعلام مترو این عملیات حدوت دو ماه به طول می‌انجامد، افزود: براین اساس در این مدت این محدوده از خیابان ولیعصر (عج) مسدود بوده و رانندگان حتما باید از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز